4+2 og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. december 2021

Mom2be2022

Fik blødning i går morges, mere end hvad jeg vil kalde pletblødning, så var lige en tur forbi lægen idag og få lavet en blodprøve, som så viser dette (ses på billede). Ved i om det er gode tegn?

hcg lå på 117 i tirsdag og ligger idag på 182

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2021

Anonym

Dit hcg er steget men der har ikke fordoblet sig på de 48 timer som det bør.

Du vil altid kunne finde en solstråle historie og en der vil skrive, det nok bare en slow starter. Men i 90% af tilfælde hvor hcg ikke stiger som efter bogen, så vil man abotere.

Dit niveau burde være på min. 234 idag udfra din sidste prøve.

Din blodprøve og blødning kombineret trpr jeg desværre ikke der er tale om en blivende graviditet. 

Anmeld Citér

9. december 2021

Mom2be2022

Anonym skriver:

Dit hcg er steget men der har ikke fordoblet sig på de 48 timer som det bør.

Du vil altid kunne finde en solstråle historie og en der vil skrive, det nok bare en slow starter. Men i 90% af tilfælde hvor hcg ikke stiger som efter bogen, så vil man abotere.

Dit niveau burde være på min. 234 idag udfra din sidste prøve.

Din blodprøve og blødning kombineret trpr jeg desværre ikke der er tale om en blivende graviditet. 

Tak for svar, jeg må bare krydse finger

Anmeld Citér

9. december 2021

tutti

Jeg fik også taget blodprøve i min forrige graviditet, da jeg også blødte  en smule (det var faktisk på den måde, at jeg opdagede at jeg var gravid..), hcg var 42 og 87 to dage senere, så her fordoblede den trods blødning. Dog startede blødningen igen nogle dage senere og min test var blevet svagere - så for mig betød det en opstart til bio, desværre..

Krydser fingre for at det ikke er gældende for dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.