Ingen mens efter iui-h

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2021

Anonym trådstarter

Hej. 

Er der nogle af jer der har prøvet ikke at få mens efter iui forsøg? 

Jeg blev insemineret d 16 november, som nu er 3,5 uge siden og har stadig ingen mens fået. Burde den ikke komme nogenlunde præcist når jeg er blevet insemineret? Jeg testede negativt sidst på 17. Dagen efter insemination og har ingen symptomer på noget, så er ikke gravid. Kan bare ikke forstå jeg ikke begynder at bløde. 

Jeg var sikker på den var der, men desværre ikke. Var mit sidste forsøg, da vi ikke orker at prøve mere. Vi har heldigvis en dreng tilbage fra december 2017 så må han jo bare blive enebarn, hvilket vi også har det fint med. 

Håber nogle kan gøre mig lidt klogere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2021

H. Salling

Profilbillede for H. Salling
Anonym skriver:

Hej. 

Er der nogle af jer der har prøvet ikke at få mens efter iui forsøg? 

Jeg blev insemineret d 16 november, som nu er 3,5 uge siden og har stadig ingen mens fået. Burde den ikke komme nogenlunde præcist når jeg er blevet insemineret? Jeg testede negativt sidst på 17. Dagen efter insemination og har ingen symptomer på noget, så er ikke gravid. Kan bare ikke forstå jeg ikke begynder at bløde. 

Jeg var sikker på den var der, men desværre ikke. Var mit sidste forsøg, da vi ikke orker at prøve mere. Vi har heldigvis en dreng tilbage fra december 2017 så må han jo bare blive enebarn, hvilket vi også har det fint med. 

Håber nogle kan gøre mig lidt klogere. 

Er ked af, du ingen svar har fået. 

Hvordan gik det dig - har du fået din mens? 

Kh Helena

Anmeld Citér

23. december 2021

Anonym trådstarter

HelenaJensen skriver:

Er ked af, du ingen svar har fået. 

Hvordan gik det dig - har du fået din mens? 

Jeg fik ikke mens og en uge efter tog jeg en test mere som så var positiv. Var meget overrasket og vidste ikke helt hvad ben jeg skulle stå på. Lykken var desværre kort for begyndte at bløde sidste fredag, så en sa blev det til. Og bløder fortsat rimelig voldsomt. Så desværre gik det ikke som håbet, meget følelsesmæssig rustjebane tur må jeg sige. 

Anmeld Citér

23. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det jeg ked af at høre. Hvor må det være hårdt. 
og ked af du ikke fik svar. Dit indlæg er gået forbi min næse. Hmm

Anmeld Citér

24. december 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det jeg ked af at høre. Hvor må det være hårdt. 
og ked af du ikke fik svar. Dit indlæg er gået forbi min næse. Hmm

Det er også mega hårdt, håber det snart er overstået. Synes godt nok jeg bløder en del, begynder at blive i tvivl om det er helt normalt? Nu er det en uge siden det gik i gang og bløder virkelig voldsomt.

Anmeld Citér

24. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Det er også mega hårdt, håber det snart er overstået. Synes godt nok jeg bløder en del, begynder at blive i tvivl om det er helt normalt? Nu er det en uge siden det gik i gang og bløder virkelig voldsomt.

Det forståeligt du føler sådan.

har du ikke fået information fra læge om hvor længe det vil bløde så voldsomt?

Anmeld Citér

25. december 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det forståeligt du føler sådan.

har du ikke fået information fra læge om hvor længe det vil bløde så voldsomt?

Nej. Blev scannet på klinikken d 21 december, og der sagde hun der stadig var noget der skulle ud. Men så er de gået på juleferie og kommer først igen efter nytår hvor jeg har en ny tid d 4 januar. Jeg skulle bare lægge mærke til om jeg fik symptomer som feber, almen utilpashed osv for så skulle jeg reagere. Ikke rigtig nogen snak om blødningen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.