Apropos tråden om at ønske sig et bryllup.
Jeg er nået til et sted i mit liv hvor jeg ikke vil have flere børn. Jeg har 2. Jeg er ikke sammen med deres far. Jeg har haft en kæreste gennem 5 år efterfølgende hvor fælles børn har været på tale, men aldrig blev til noget.
Jeg har aldrig været gift.
Nu er jeg single - eller det vil sige, det er jeg nok ikke længere Jeg har mødt en dejlig mand for et par måneder siden.
Det eneste jeg kan mærke der nager mig lidt ved den her nye, skønne mand. Er at han har været gift 2 gange..
jeg kan mærke, at jeg søger den sidste mand i mit liv. Jeg vil have ro. Stabilitet. Kærlighed.
Og jeg kan mærke at tanker om at blive gift med den sidste mand, er vigtige for mig. Måske fordi jeg ikke ønsker flere børn. Så vi kan ikke blive "bundet sammen" på den måde. Det er måske lidt tosset. Giftemål har aldrig været et drøm for mig. Men det kan jeg mærke det er blevet.
Men er det ikke en tabt drøm med en mand der allerede har 2 forliste ægteskaber bag sig?
Jeg tror ikke jeg selv ville giftes igen efter 2 gange. Måske ikke engang efter 1.
Hvad tænker i? Eller har i erfaringer med 3. Giftemål? Sker det nogensinde?
Jeg tænker jeg skræmmer ham væk hvis jeg begynder at tale om bryllup nu, derfor skriver jeg lige mine tanker ud her 
Anmeld
Citér