Anonym skriver:
Min guldklump som er 2 år og 9 måneder, skal vurderes af en inden for special pædagogik, som skal tage stilling til om han også skal vurderes af en børnepsykolog.
Hans udfordringer i dagplejen er; svært ved at komme ind i legen med de andre børn, bagud sprogligt, kan virke uinteresseret i de andre børn, og alligevel oplever de at han viser interesse i de andre børn, men gør sig ikke tydelig nok, og gør sig ikke nok opmærksom på sig selv, dårlig øjenkontakt.
Kender ikke den dreng de beskriver i dagplejen
og jeg er pisse bange for hvad dette betyder, er alenemor og har ikke rigtig nogen at tale med dem om, synes det er mega hårdt at navigere i, og jeg føler jeg bliver stemplet som dårlig mor
Har du ikke også skrevet dette:
”Min skønne mansedreng er 2.9 år, han er kærlig, mor glad (er alenemor), smilende, let til grin, spurter rundt på sin gravko eller politi motorcykle, eller lægger puslespil, leger med sit værktøj m.m, han vil helst mor leger med, men kan også selv herhjemme.
I dagplejen er de bekymret, udover han får hjælp til sprog, skal ligesom guides til at lege med de andre, og går nemt i stå, nogle dage viser han ingen interesse i børnene, dårlig øjenkontakt (Opleves ikke hjemme), han er glad nok siger de, ergoterapeut har set ham en enkelt gang, og nu mener de også børnepsykolog skal vurdere ham, jeg føler mig som den værste mor i verdenen, tænker de omsorgssvigt eller hvad tænker de?
”
Du har jo fået fine svar før - der er vitterlig ikke nogen der kan sige om din dreng er autist på en debatside. Men det virker som om st det er det de kunne mistænke. Men det gør dig ikke til en dårlig mor og det er ikke noget man tvangsfjerne børn for eller stempler forældre for.
Du gør ikke noget forkert .. og du hsr ikke haft indflydelse på autisme - hvis han er autist. Og det er heller ikke verdens undergang at ens barn er autist. Det tænker blot specielt om verdenen.