Blødning og mens lignende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2021

Mom2be2022

Hej alle

Jeg har her til morgen fået en brunlig og frisk blødning, dog ikke så kraftig, og mens lignende smerter. Jeg er 4+1. Er mega bekymret for om det er en SA.

hvad er jeres erfaring og har i oplevet noget lignende som ikke var en SA? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2021

Jopige

Det vil aldrig kunne være en SA når du kun er 4+1.

Det vil være en biokemisk graviditet, eller en bio som det bliver kaldt. Det kan være normalt med en blødning tidligt i graviditeten, men min erfaring er, at det er fordi graviditeten er gået til grunde. Du må desværre væbne dig med tålmodighed, og se om det udvikler sig til mens.

Anmeld Citér

8. december 2021

Mom2be2022

Det vil aldrig kunne være en SA når du kun er 4+1.

Det vil være en biokemisk graviditet, eller en bio som det bliver kaldt. Det kan være normalt med en blødning tidligt i graviditeten, men min erfaring er, at det er fordi graviditeten er gået til grunde. Du må desværre væbne dig med tålmodighed, og se om det udvikler sig til 

Anmeld Citér

8. december 2021

Morpåudebane

Mom2be2022 skriver:

Hej alle

Jeg har her til morgen fået en brunlig og frisk blødning, dog ikke så kraftig, og mens lignende smerter. Jeg er 4+1. Er mega bekymret for om det er en SA.

Det kan være tegn på en bio eller helt ubetydeligt.. jeg blødte on/off i hele 1. Trimester i begge line graviditeter, min JM mente at jeg bare havde meget fine blodåre, som jo bliver mere sårbare når man er gravid. Krydser fingre for at det bare er ubetydeligt

Anmeld Citér

8. december 2021

Anonym

Jeg har desværre ikke positive erfaringer med blødning omkring forventet menstruation. Oplever det 4 gange med samme udfald hver eneste gang. En pletblødnin er ok. Men ikke en "rigtigt" blødning som minder om en menstruation og kræver mere end et lille trusse indlæg.

Jeg ville personlig forberede mig på der er tale om en biokemisk graviditet. 

Anmeld Citér

8. december 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har i alle mine graviditeter blødt i de første 3-4 måneder on and off, også de 3 gange hvor graviditeten er endt med mine børn Så selvom det selvfølgelig godt kan være starten på en abort så er det slet ikke sikkert. 

Anmeld Citér

8. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Mom2be2022 skriver:

Hej alle

For mig har brunt udflåd, blødning og mens lign. smerter/ubehag betydet at jeg har mistet (3 gange)  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.