Jeg fik et lændehold der startede for 6 døgn senere. Jeg får akut hold i lænden nogle gange om året, men det kommer altid pludseligt og varer et par dage max. Denne gang har jeg haft ond i lænden i tiltagende grad over nogle uger, indtil det pludselig sagde småkage og blev et decideret hold.
Jeg fødte for 3 mdr siden mit fjerde barn, og pga kolik har jeg båret rundt på hende det meste af tiden, sovet i dårlige stillinger for at have hende på mig osv.
Det der så undrer mig denne gang er dels det kom gradvist, og dels at det her 6 døgn efter ikke er blevet bedre overhovedet. Desuden er denne gang anderledes i at smerten stråler ned i venstre ben, og jeg er blevet fuldstændig skæv I ryggen. Altså nederste del af min ryg/hofte er forskudt ud til højre og så smerter i venstre ben.
Jeg er fast på smertestillende, jeg forsøger at holde mig i gang, jeg laver øvelser, men intet hjælper. Jeg er så ulykkelig og smerteplaget. I morges kravlede jeg op af trappen til første sal, da jeg ikke kunne rette mig op.
Jeg har først tid his kiropraktor i morgen eftermiddag. Er der nogen der har prøvet tilsvarende oh ved om det er normalt ved et almindeligt hold i lænden? Det er pinefuldt at tage vare på en baby i denne tilstand, jeg er så ulykkelig.. Vi er camperet på øverste etage, da jeg ikke kan bære hende meget af tiden, og da kun ganske kort..
Anmeld
Citér