Fortsatte smerter en uge senere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg fik et lændehold der startede for 6 døgn senere. Jeg får akut hold i lænden nogle gange om året, men det kommer altid pludseligt og varer et par dage max. Denne gang har jeg haft ond i lænden i tiltagende grad over nogle uger, indtil det pludselig sagde småkage og blev et decideret hold.

Jeg fødte for 3 mdr siden mit fjerde barn, og pga kolik har jeg båret rundt på hende det meste af tiden, sovet i dårlige stillinger for at have hende på mig osv.

Det der så undrer mig denne gang er dels det kom gradvist, og dels at det her 6 døgn efter ikke er blevet bedre overhovedet. Desuden er denne gang anderledes i at smerten stråler ned i venstre ben, og jeg er blevet fuldstændig skæv I ryggen. Altså nederste del af min ryg/hofte er forskudt ud til højre og så smerter i venstre ben.

Jeg er fast på smertestillende, jeg forsøger at holde mig i gang, jeg laver øvelser, men intet hjælper. Jeg er så ulykkelig og smerteplaget. I morges kravlede jeg op af trappen til første sal, da jeg ikke kunne rette mig op.

Jeg har først tid his kiropraktor i morgen eftermiddag. Er der nogen der har prøvet tilsvarende oh ved om det er normalt ved et almindeligt hold i lænden? Det er pinefuldt at tage vare på en baby i denne tilstand, jeg er så ulykkelig.. Vi er camperet på øverste etage, da jeg ikke kan bære hende meget af tiden, og da kun ganske kort.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg har haft store problemer med min ryg/læn. Jeg startede til kiropraktor men det virkede ikke. Så blev jeg til sidst henvist til hospitalet hvor jeg fik nogle rigtig gode øvelser af fysioterapeuterne og endelig hjalp det. Jeg har et trænings program liggende som jeg gerne vil sende dig på mail. Hvis du er interesseret så send en pm med din mail adresse

Ud over det kan du også lave Mckenzie øvelser. Jeg lavede 10 hver time. Stående op ad væggen. Og husk ikke at sidde for meget ned, det er bedre at stå og ligge. Det er også godt at ligge en ispose på mens du ligger på maven 

Kram det må være hårdt med en baby 

Anmeld Citér

8. december 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Det lyder som et hekseskud du har fået . Jeg havde det i sommers. Jeg var ved vagtlægen og fik både et skud stesolid og morfin, for at tvinge musklen til at slappe af. Derefter aftog det over er par dage, og så kunne kiropraktoren komme til.

det er så enormt smertefuld, at man knapt kan flytte det ene ben foran det andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.