Lambi90 skriver:
Hej søde jer,
Jeg er desperat. I sidste uge (uge 7) havde jeg morgenkvalme og dertilhørende opkastninger, derefter var jeg "søsyg" og mega træt resten af dagen. Nu i uge 8 kaster jeg op 8-10 gange om dagen og har det elendigt indimellem. Forsøger at passe mit job, men jeg laver mad og det trigger det helt vildt. Når jeg kommer hjem er eneste mulighed at ligge i sengen og forsøge at tvinge lidt væske til at blive nede i form af sodavandsis og vandmelon.
så læste jeg at graviditetskvalme ofte topper i uge 10
Jer med kvalme og opkast, hvad er jeres historie, er der håb for mig eller må jeg bare indse at det er mit liv de kommende uger? 
Det er så forskelligt.
Men min erfaring med de to første graviditeter var af jeg kastede op fra jeg testede positiv til jeg havde født.
Kastede op hver dag mellem 6-12 gange men længer mente ikke det var et problem fordi jeg ikke tabte mig. (Vægten stod fuldstændig stille under hele graviditeten med begge to).
Den voldsomme opkast i næsten ni måneder gange to på kort tid, det har desværre resulteret i syreskader på mine tænder som jeg stadigvæk slås med dig ti år efter.
Men igen graviditeter er så forskellige, for med min sidste og tredje (h*n er virkelig en efternøler og kun et år), her mærkede jeg intet til kvalme og opkastninger. 
Håber du snart er færdig med alt det opkast og kan nyde resten af graviditeten. 
Anmeld
Citér