Jeg skal giftes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.719 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2021

Anonym trådstarter

Whaaat

vi skal giftes! Efter mere en tyve år, som kærester og tre børn sammen, har vi valgt at gifte os. 
 Vores ide er, at det kun er vores nærmeste familie, som skal med  og de får det ikke afvide - de bliver inviteret til fødselsdag, men når de kommer, går vi allesammen op til kirken, sammen  

Vi skal giftes kl. 15. Og vi har bestilt bord på et hotel kl 18 til os alle - nogen gode ideer til hvad vi kal lave i mellemtiden? 

har nogen været til en lignende bryllup? 
jeg ved min familie vil blive mega overrasket og måske rigtig trætte af, de ikke hr kunnet lave æresport, købe gave osv….. men - det kan man jo gøre efterfølgende? Hvis man vil? Kan man ik? 
ih jeg er så spændt, nervøs, og synes det er så Sindsygt!!

jeg skal giftes!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hvor lyder det hyggeligt - jeg blev også gift uden at nogen vidste det, og vi havde inviteret til stor uformel havefest i en anden anledning. Det blev en vidunderlig aften og dans på bordene til den lyse morgen, spontane taler og en enkelt veninde som havde lugtet lunten og medbragt ris og bryllupsvise. Det var perfekt - og jeg har aldrig savnet de store gaver eller alle de andre traditioner, dem synes jeg alligevel ikke rigtig er så spændende. Man kan gøre lige som man vil!! Jeg håber at I får en skøn dag!! 

Anmeld Citér

8. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Whaaat

vi skal giftes! Efter mere en tyve år, som kærester og tre børn sammen, har vi valgt at gifte os. 
 Vores ide er, at det kun er vores nærmeste familie, som skal med  og de får det ikke afvide - de bliver inviteret til fødselsdag, men når de kommer, går vi allesammen op til kirken, sammen  

Vi skal giftes kl. 15. Og vi har bestilt bord på et hotel kl 18 til os alle - nogen gode ideer til hvad vi kal lave i mellemtiden? 

jeg ved min familie vil blive mega overrasket og måske rigtig trætte af, de ikke hr kunnet lave æresport, købe gave osv….. men - det kan man jo gøre efterfølgende? Hvis man vil? Kan man ik? 

jeg skal giftes!!

Hvor dejligt!  Stort tillykke!

Anmeld Citér

8. december 2021

Perle1

Whaaat

jeg skal giftes!!

Stort tillykke

Jeg synes sagtens, I kan holde bryllup sådan. 
Da jeg blev gift, holdte vi også havefest og udnyttede at det var maj måned og det dejlige vejr vi havde. Vi havde ikke alle traditioner med, blev gift på rådhuset, hvor min mands forældre var med inde i salen som vidner. Jeg havde hvid kjole på og manden havde jakkesæt. 

Ude foran rådhuset ventede resterende familie og venner. Vi tog ud og spiste på restaurant lige efter, og så var vi ellers i vores have til hygge med bryllupskage. Der blev taget billeder af jeg og min mand- både ved rådhuset og i haven. 
Det var en dejlig dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.