Gøre det forbi med date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2021

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har datet en kvinde som jeg bevare blevet meget glad for. Men nogen omstændigheder har gjort at jeg må trække mig. 

Hvordan gør man den slags uden at sårer alt for meget. For hende kommer det helt sikker som en chok og meget uforventet. Det er mange år siden jeg har prøvet den slags. Har i et godt råd til mig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg har datet en kvinde som jeg bevare blevet meget glad for. Men nogen omstændigheder har gjort at jeg må trække mig. 

Hvordan gør man den slags uden at sårer alt for meget. For hende kommer det helt sikker som en chok og meget uforventet. Det er mange år siden jeg har prøvet den slags. Har i et godt råd til mig? 

Vær ærlig og fortæl hvorfor du må afbryde det. Det er det bedste råd jeg kan give. 

uanset hvad sandheden er. Så er der den der skal frem. 

Anmeld Citér

7. december 2021

Anonym

Du skal først og fremmest være mere specifik om årsagen end du er i dit oplæg her.

Jeg har prøvet utallige gange at mænd jeg havde god kemi med over længere tid, pludselig "havde nogen omstændigheder, der gjorde de måtte trække sig". Det er nok det mest irriterende i hele verden, og den anden part efterlades med en følelse af at have været ligegyldigt tidsfordriv. Og det er vel også som regel sandheden. Hvis følelserne var ægte, ville man vel bruge vedkommende, også i svære tider, og dele hvad der foregår. 

Det kan du jo tænke over hvorfor du er nødt til at trække dig, hvis hun rent faktisk gør dig glad. 

Anmeld Citér

9. december 2021

Anonym

Vær bund ærlig, ikke alt det der "det er mig, ikke dig" pis. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.