Tror jeg har en Bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg har en bio… 

I torsdags (dagen før min forventede mens.) stod jeg for første gang med en positiv graviditetstest, det var dog en svag en. jeg tog yderligere to test den dag som også kom positive frem men stadig svage. Jeg brugte 3 forskellige mærker, så tænker derfor ikke det kan være en skygge i testen. 
Lørdag begynder jeg at få ligamentsmerter og brunt udflåd. Tænker det er normalt, hen af søndagen bliver der lidt mere klart udflåd. 
Men i dag til aften lige midt i Føtex får jeg voldsomt ondt og kan mærke det begynder at løbe med blod. Jeg har smerter og bløder som ved min normale mens. ( som altid har været med kraftig blødning og smerter) 
Min mistanke er jeg har en bio, men hvad gør jeg så nu? Ringer jeg til lægen i morgen order was ����‍♀️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Jeg tror jeg har en bio… 

I torsdags (dagen før min forventede mens.) stod jeg for første gang med en positiv graviditetstest, det var dog en svag en. jeg tog yderligere to test den dag som også kom positive frem men stadig svage. Jeg brugte 3 forskellige mærker, så tænker derfor ikke det kan være en skygge i testen. 
Lørdag begynder jeg at få ligamentsmerter og brunt udflåd. Tænker det er normalt, hen af søndagen bliver der lidt mere klart udflåd. 
Men i dag til aften lige midt i Føtex får jeg voldsomt ondt og kan mærke det begynder at løbe med blod. Jeg har smerter og bløder som ved min normale mens. ( som altid har været med kraftig blødning og smerter) 
Min mistanke er jeg har en bio, men hvad gør jeg så nu? Ringer jeg til lægen i morgen order was ����‍♀️

Krammer til dig

Det lyder meget som en bio. Der er jo ikke så meget lægen kan gøre ud over at tage en blodprøve. Jeg ville nok tage en test igen og se om den er blevet svagere. Hvis ikke, ville jeg ringe til lægen. 

Håber for dig at der hurtig er gevinst igen

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

Først og fremmest kæmpe krammer.

du ringer ikke til lægen nej. Det er derfor man ikk skal teste før efter menstruation er udeblevet. For rigtig mange graviditeter går til grunde inden. Det er ikk for at dunke dig i knolden. Men havde du ikke testet havde du jo bare fået din menstruation som vanligt også havde du jo ikk spekuleret over en evt bio. 
lægen vil sige det samme er jeg sikker på. 

Anmeld Citér

6. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Øv øv.. Det er bare så mega ufedt. Har selv prøvet det en god portion gange efterhånden.

Min læge sagde faktisk engang til mig at hvis nu vi kvinder var i besiddelse af tildmodighed, og først testede efter forventet menstruation, så ville vi spare os selv for en masse skuffelser.  Han(lægen) sagde faktisk at man regnede med at op til 75 % af tidlige graviditeter vil gå til grunde omkring menstruation tidspunktet og vil derfor aldrig blive opdaget.

Så lægen vil nok ikke gøre noget. Måske tage en blodprøve med et par dages mellemrum, men ellers intet..

Og krammer til dig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.