Indkaldelse til covid-19 vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2021

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer andre med børn på 7år og deromkring der har fået en indkaldelse til vaccination? Kan det være at jeg endnu ikke har fået besked/indkaldelse fordi de ikke er nået til dem på 7? Ved I om de starter med dem der er ældst i den, så at sige, nye målgruppe og så arbejder sig nedad, eller omvendt?

Og venligst lad være med at gøre det til endnu en anti/pro diskussion, for det er der efterhånden flere tråde om.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2021

Anonym

Jeg tror de arbejder sig nedefter. Mener at næste gruppe (5-8 år) får indkaldelser fra imorgen.

Anmeld Citér

5. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror de arbejder sig nedefter. Mener at næste gruppe (5-8 år) får indkaldelser fra imorgen.

Okay, tak.

Anmeld Citér

5. december 2021

Soonmom

Jeg læste på BT at alle (5-11 år) har fået en invitation senest fredag

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg læste på BT at alle (5-11 år) har fået en invitation senest fredag

Hmmm.. jeg prøvede også at gå ind på siden og se om jeg kunne booke en tid, og det kunne jeg ikke, der står bare at barnet ikke er tilmeldt vaccination programmet endnu.. det er da lidt frustrerende hvis der er sket en eller anden fejl..

Anmeld Citér

6. december 2021

Soonmom

Anonym skriver:

Hmmm.. jeg prøvede også at gå ind på siden og se om jeg kunne booke en tid, og det kunne jeg ikke, der står bare at barnet ikke er tilmeldt vaccination programmet endnu.. det er da lidt frustrerende hvis der er sket en eller anden fejl..

Tænker det kommer i løbet af den næste uge 

Jeg har heller ikke modtaget noget endnu (skal så heller ikke bruge det til noget, men det er jo så en anden debat )

Anmeld Citér

6. december 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Senest på fredag 

Anmeld Citér

6. december 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg har en på 8 og en på 11. Det er kun hende på 11 jeg kan bestille tid til, så tror de arbejder sig nedad

Anmeld Citér

6. december 2021

drabo

Profilbillede for drabo

De arbejder fra ældst først.

og så går det nok i lidt forskellige tempi fra region til region.

Anmeld Citér

6. december 2021

Janey

Profilbillede for Janey

På pressemødet, hvor de meddelte, at børn også snart kunne vaccineres, sagde de, at de ældste ville blive inviteret først og så ville de arbejde sig nedad. Jeg mener også, at de meldte ud, hvornår hver aldersgruppe kunne forvente at modtage en invitation, men jeg har ikke fuldt med i, hvor langt de er kommet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.