Manglende udvikling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2021

Anonym trådstarter

Den øverste er taget i går aftes klokken 17:30 og den nederste er taget her til morgen klokken 6:45. Der er ingen udvikling, men den er hellere ikke blevet svagere? Hvad tror I? Jeg er 3+5 i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2021

Morpåudebane

Den øverste er taget i går aftes klokken 17:30 og den nederste er taget her til morgen klokken 6:45. Der er ingen udvikling, men den er hellere ikke blevet svagere? Hvad tror I? Jeg er 3+5 i dag. 

Test aldrig hver dag, da hcg kun fordoblet hver 2. Dag. De er flotte positive begge to   Stort tillykke 

Anmeld Citér

5. december 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kunne heller ikke lade være med at teste hver dag. Efter at have mistet testede jeg både morgen og eftermiddag/aften her ved sidste graviditet. 
Netop derfor kan du ikke forvente den største forandring med 12 timer i mellem som hvis du testede med 24 eller 48 timer i mellem. 
Men den er positiv  Tillykke

Anmeld Citér

5. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De er flot positiv.  Test kun hver andet dag, så kan du se udvikling.  Og stort tillykke.

Anmeld Citér

5. december 2021

Anonym trådstarter

Så det I siger er, at jeg skal slå koldt vand i blodet og stole på, at jeg er gravid?

Anmeld Citér

5. december 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Så det I siger er, at jeg skal slå koldt vand i blodet og stole på, at jeg er gravid?

Ja Tillykke!!!

(og nej, du behøver ikke at teste mere, for det forandrer ikke resultatet, men der er jo ingen der siger at du ikke må   )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.