Havde I færre symptomer 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2021

Anonym trådstarter

Hej alle :-)

Hvordan har jeres graviditeter været forskellige? Og har de været MEGET forskellige hvad angår kvalme, træthed og sådan? 

Jeg er nemlig lidt bekymret, da jeg ikke har særlig mange symptomer her anden gang. Jeg føler mig lidt træt, har lidt kvalme i løbet af dagen og har mistet lidt appetitten, med lidt ømme bryster.. men min første graviditet! Der havde jeg det vanvittig dårligt, med opkast og kvalme, sov nok 12 timer i døgnet og havde ingen appetit. Kan der virkelig være så stor forskel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2021

Anonym

Mine graviditeter var så forskellige! Første gang have jeg ingen symptomer, hvis det ikke var for de positive tests og scanninger, så ville jeg kunne bilde mig selv ind at jeg ikke var gravid. 2. Gang kastede jeg op fra 3+5 til omkring 17+ 

så nyd at du ikke ligger ned hovedet i toilettet. Symptomer er heldigvis ikke afgørende for en sund graviditet 

Anmeld Citér

4. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan har jeres graviditeter været forskellige? Og har de været MEGET forskellige hvad angår kvalme, træthed og sådan? 

Jeg er nemlig lidt bekymret, da jeg ikke har særlig mange symptomer her anden gang. Jeg føler mig lidt træt, har lidt kvalme i løbet af dagen og har mistet lidt appetitten, med lidt ømme bryster.. men min første graviditet! Der havde jeg det vanvittig dårligt, med opkast og kvalme, sov nok 12 timer i døgnet og havde ingen appetit. Kan der virkelig være så stor forskel? 

Ingen symptomer første eller anden gang. 3. Gang derimod ramt af voldsom kvalme ig træthed 

Anmeld Citér

4. december 2021

B&J

Mine ind til videre er faktisk 90% ens

- ondt o brysterne i starten 

- når jeg laver for meget får jeg ondt i iskias på ballerne 

- har været lidt træt 

forskellen er at jeg kun kunne mærke vores søn til slut fordi moderkagen lå foran men nu har jeg mærket babyen meget meget længe er i uge 24+3 

Anmeld Citér

4. december 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Ved min første graviditet var jeg træt i starten, havde lidt ømme bryster, men ellers havde jeg ingen symptomer i flere måneder. 
Anden graviditet begyndte kvalmen 3+5 og hængte massivt ved i flere måneder. Var træt og svimmel. 
Så jo de kan godt være meget forskellige. 

Anmeld Citér

4. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

De to graviditeter der har holdt ved, har lignet hinanden ret meget. Dog havde jeg væsentligt mere kvalme i starten første gang, men andre symptomer lignede hinanden. Men ingen graviditeter er ens, og nogle går jo igennem de ni mdr uden at mærke det mindste, mens andre kaster op fra start til slut

Anmeld Citér

4. december 2021

123321

Profilbillede for 123321

Ja mine helt forskellige - 1. gang helt frygtelig, 2. og nu 3. Rigtig nemme, hvis man sammenligner med første 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.