Hvornår testede i positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2021

Anonym trådstarter

Hej de damer

som overskriften lyder, ville jeg høre om der var nogen der ville dele deres erfaringer ift hvornår de fik en positiv test.

har i denne cyklus haft ÆL på dag 21, som er anelse sent. Mine cyklusser varrier fra 30-35 dage i længden.

skulle have haft min mens igår, men endnu ikke kommet. Har testet idag, som er negativ. Idag burde jeg være 3+6 

jeg har det seneste tid haft kvalme, hovedpine, og ømme bryster men lige akkurat idag ingenting. Jeg brugte Valmed og clearblue test så tænker de er præcise eller kan jeg have for lidt HCG ?
jeg synes det er mega frustrerende

Håber i kan dele erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej de damer

som overskriften lyder, ville jeg høre om der var nogen der ville dele deres erfaringer ift hvornår de fik en positiv test.

har i denne cyklus haft ÆL på dag 21, som er anelse sent. Mine cyklusser varrier fra 30-35 dage i længden.

skulle have haft min mens igår, men endnu ikke kommet. Har testet idag, som er negativ. Idag burde jeg være 3+6 

jeg har det seneste tid haft kvalme, hovedpine, og ømme bryster men lige akkurat idag ingenting. Jeg brugte Valmed og clearblue test så tænker de er præcise eller kan jeg have for lidt HCG ?

Med min nr 2 testede jeg fuldstændig negativ 4+0. 4+3 fik jeg den svageste svage streg, og først 4+5 fik jeg en utvetydig positiv test. Jeg blev så også sat 5 dage tilbage ved nf.

Anmeld Citér

4. december 2021

MJL88

Jeg har i alle mine graviditeter kunne teste positiv 3+3/3+4 ca. 
Dog tester jeg 100% negativt 3+2, så hvis du er kortere end du tror, så er der håb. 

Jeg er faktisk 4+1 i dag, men ud fra min ægløsning er jeg kun 3+4. Så testede også negativt 3+6 ud fra min cyklus

Anmeld Citér

4. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej de damer

1. Gang: 3+2

2. Gang: 4+1

3. Gang: 3+6

Mistede desværre alle 3. 

Anmeld Citér

4. december 2021

Anonym trådstarter

Mange mange tak for jeres svar

det giver mig stadig lidt håb! Og tænker jeg lige vil vente til om 2-3 dage før jeg prøver at teste igen, medmindre mens dukker op.

Jeg håber virkelig det denne gang lykkedes, er nærmest ved at køre mig selv død i det.

Anmeld Citér

4. december 2021

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

1. Gang: 3+2

2. Gang: 4+1

3. Gang: 3+6

Mistede desværre alle 3. 

Det gør mig ondt du mistede, sender varme tanker herfra og håber at det lykkes snart

Anmeld Citér

5. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Det gør mig ondt du mistede, sender varme tanker herfra og håber at det lykkes snart

Mange tak!  Og i lige måde

Anmeld Citér

5. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej de damer

Testede positiv 3+5, dagen inden forventet menstruation. 

Anmeld Citér

7. december 2021

Dahl2021

Jeg testede positivt 3+5, men var først "sikker" 3+6, da jeg tog en digitaltest

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.