Hår på kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2021

Anonym trådstarter

Hej alle, 

jeg er gravid og siden 1. Trimester har jeg lagt mærke til, at jeg får mere hår på kroppen end jeg plejer, og oftere. 

er det normalt? Nogle som har oplevet det samme i forbindelse med graviditet ? 
har normalt ikke meget hår på kroppen, og der kan gå flere uger mellem barbering, der skal gå dage nu, inden jeg ikke kan holde til det..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2021

B&J

Jeg føler jeg barber under mine arme konstant plus jeg kom til at se på mine ben og de har altid været lyse og aldrig særlig lange selv om sommeren har man næsten ikke kunne se dem men nu omg ligner jo ulv og de vokser med lynets hast

Anmeld Citér

2. december 2021

Projektbaby2

Profilbillede for Projektbaby2

Åh hvor jeg kan relatere. I min første graviditet fik jeg mørke hår på maven!!!  Jeg var så tæt på at fjerne dem, men jordemoderen forsikrede mig, at de ville forsvinde efter fødslen. Det gjorde de heldigvis. Nu er jeg gravid igen og min mave ligner igen en mands

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg føler jeg barber under mine arme konstant plus jeg kom til at se på mine ben og de har altid været lyse og aldrig særlig lange selv om sommeren har man næsten ikke kunne se dem men nu omg ligner jo ulv og de vokser med lynets hast

Så har det noget med graviditeten at gøre  kunne slet ikke forstå det, blev helt bekymret for, om jeg er ved at blive ekstra meget behåret ��

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym trådstarter

Projektbaby2 skriver:

Åh hvor jeg kan relatere. I min første graviditet fik jeg mørke hår på maven!!!  Jeg var så tæt på at fjerne dem, men jordemoderen forsikrede mig, at de ville forsvinde efter fødslen. Det gjorde de heldigvis. Nu er jeg gravid igen og min mave ligner igen en mands

Har også fået hår på maven, og alle andre steder på kroppen. Jeg undrede mig over, at jeg skal fjerne hår 2 gange om ugen, hvilket jeg aldrig har gjort før ����

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Så har det noget med graviditeten at gøre  kunne slet ikke forstå det, blev helt bekymret for, om jeg er ved at blive ekstra meget behåret ��

Jeg fik hår på maven omkring navlen. Lange sorte hår OMG det var ucharmerende. Men det er altså forsvundet igen. Jeg har haft det sådan ved alle mine 3 graviditeter. 

Dog ikke øget hårvækst under armene, på benene eller forneden.  Tror jeg. Men jeg plejer altid at barbere mig ca. hver 2. dag, så måske har jeg ikke lagt mærke til det.

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik hår på maven omkring navlen. Lange sorte hår OMG det var ucharmerende. Men det er altså forsvundet igen. Jeg har haft det sådan ved alle mine 3 graviditeter. 

Dog ikke øget hårvækst under armene, på benene eller forneden.  Tror jeg. Men jeg plejer altid at barbere mig ca. hver 2. dag, så måske har jeg ikke lagt mærke til det.

Fjernet du hårene under graviditet? 

Har nemlig fjernet dem, og er bange for at de ikke forvinder efter fødsel. 

Har normalt ikke hår på kroppen, kun på bene men har fået lavet noget laser behandling så jeg er hår fri. 

Nu ligner min krop en mandekrop med alt det hår OVERALT... er helt i chok 

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Fjernet du hårene under graviditet? 

Har nemlig fjernet dem, og er bange for at de ikke forvinder efter fødsel. 

Har normalt ikke hår på kroppen, kun på bene men har fået lavet noget laser behandling så jeg er hår fri. 

Nu ligner min krop en mandekrop med alt det hår OVERALT... er helt i chok 

Ja, mod alle råd så gjorde jeg… jeg kan ikke fordrage at have hår på kroppen, andet end på hovedet. 
Jeg tog den smertefulde metode med pincet. Men de forsvandt igen efter fødsel. Kan ikke lige huske hvor hurtigt de var væk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.