Træt af barsel…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2021

Anonym trådstarter

Syv måneder gammel vidunderlig og nem baby. Barsel. Jeg gider virkelig ikke mere. Vil bare tilbage på arbejdet. Øj, hvor er det her kedeligt. Føler mig presset til at tage sådan en kilometer lang barsel… for barnets skyld… det første år er det vigtigste. OMG, hvor er det kedeligt! Det samme og det samme hver Eneste dag. Benhårdt og opslidende for ryggen. Øv. Nå men man får jo en ny ryg, når man er færdig med barslen ik? 
Nå, det er jo bare en periode. De første par år er hårde… 

Baby starter i vuggestue, når hun er 9 måneder, så det er jo lige om lidt.

Skulle bare ud med det. Tak fordi I lytter. Skal nok tage mig sammen…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2021

IAmAnne

Jeg havde det præcis lige sådan med vores den første. Jeg sugende ALT information ud af min mand når han kom hjem fra arbejde, for jeg havde virkelig brug for andre indtryk end baby. Hvem han havde talt med, om de havde fortalt noget sjovt, om det var sket noget drama osv osv.

Hold ud!

Anmeld Citér

2. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Sådan har jeg haft det begge gange også. Talte ned hver eneste dag. Jeg elskede de dage hvor min mand var hjemme med mig, weekender, helligdage, ferier. Men de dage jeg bare var mig selv og baby var dræbende. Jeg følte mig nok lidt ensom. Jeg havde det bedst de dage hvor der var lidt indhold, fx mødes med mødregruppen eller til babysvømning. 

Det er ærgerligt at det skal være sådan et tabu. Man får jo tudet ørerne fulde om, hvor fantastisk den tid er. Og hvorfor vil man have børn hvis man ikke vil bruge sin tid med dem? Men jeg elsker jo stadig mine børn, men det er bare så meget rarere når man selv har en hverdag og noget at stå op til hver dag. 

Anmeld Citér

2. december 2021

drabo

Profilbillede for drabo

Kender det.

Kan anbefale et online kursus i noget du gerne vil lære.

Og så at far tager noget barsel, det er jo ikke kun dit barn, så man kan deles om tiden hjemme

Anmeld Citér

2. december 2021

B&J

Kan manden ikke tage nåede af barsel eller ved ikke om det er for sent ? men hvis i skal have flere børn er det jo en kæmpe mulighed det er ham der tager barsel.

for denne gang har vi nemlig aftalt manden skal have meget mere barsel men jeg savner også mit arbejde fordi jeg går sygemeldt pt og en diskusprolaps i nakken og er gravid og kun 24+1 og kommer ikke på arbejde før efter barsel hvis jeg ikke skal have en operationen jamen for den savner mit arbejde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.