Badeland og IVF behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2021

Anonym trådstarter

Hej alle

sagen er den at jeg skal Tyskland med min kammerat og hans familie i weekenden, men har lige fundet ud af at vi skal i badeland. Jeg fik dog lagt æg op i sidste uge, og ved ikke om jeg overhovedet burde, i dag er jeg 3+2, hvis jeg er gravid. Hvad tænker i og hvad ville i gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2021

Frizzy

Ikke badekar eller svømning mens du får lutinus eller crione

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym

Hej alle

sagen er den at jeg skal Tyskland med min kammerat og hans familie i weekenden, men har lige fundet ud af at vi skal i badeland. Jeg fik dog lagt æg op i sidste uge, og ved ikke om jeg overhovedet burde, i dag er jeg 3+2, hvis jeg er gravid. Hvad tænker i og hvad ville i gøre?

Da jeg var i ivf behandling første gang, havde jeg en ugentlig dag i forbindelse med mit arbejde, hvor jeg var i svømmehallen og med i vandet. Det skete der ingenting ved, blev gravid og fik et sundt og rask barn ud af det. Jeg fik crinone, og snakkede med klinikken inden. 
Jeg tænker, at man/du bør snakke med klinikken og høre deres anbefalinger. Især hvis du får noget medicin vaginalt

Anmeld Citér

2. december 2021

Frizzy

Det er et snævert vindue du kan svømme i. to timer efter oplægning af stikpiller må man ikke bade fik jeg at vide. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.