Har du set Christiane F?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du set Christiane F?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.988 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Mira0911

Har du set den film?

Jeg synes den er god, og stof til eftertanke...

Hvad synes du om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

mariamiss6

jeg så den i skolen, og ville faktisk meget gerne se den igen, og læse bogen igen.... Jeg synes både bogen og filmen giver stof til eftertanke, og er rigtig gode... men det er nu så længe siden jeg så/læste den, så jeg kan ikke huske meget andet end at en ung pige bliver narkoman....

Hvi du ligger inde med filmen, vil je da lige opfordre dig til at brænde den og sende den til mig hehe....

Anmeld

28. oktober 2009

Mca<3

Har set den både som barn og voksen og jo den er barsk ...

Prøvede at lokke min teenage datter til at se den men hun syntes den var for væmmelig ..

Anmeld

28. oktober 2009

frk andreasen

jeg læste først bogen var vild med den så filmen bagefter, den gir stof til eftertanke,, den er rigtig barsk

kram tanja 19+3

Anmeld

28. oktober 2009

Diana...

Nej den har jeg ikke set.

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

jeg så den i skolen, og ville faktisk meget gerne se den igen, og læse bogen igen.... Jeg synes både bogen og filmen giver stof til eftertanke, og er rigtig gode... men det er nu så længe siden jeg så/læste den, så jeg kan ikke huske meget andet end at en ung pige bliver narkoman....

Hvi du ligger inde med filmen, vil je da lige opfordre dig til at brænde den og sende den til mig hehe....

Jeg har ikke filmen.. Men vil enormt gerne have fat i den...

Finder den nok et sted, hvert fald her på nettet...

Anmeld

28. oktober 2009

karina1980

den var obligatorisk da jeg gik i skole både at læse og se filmen efterfølgende, jeg synes den var meget god, den satte nogle tanker igang

men altså da jeg selv endte i miljøet huskede jeg intet om den, så den kan altså ikke bruges som en skræmme ting, som den blev gjort ved os.  dengang

Anmeld

28. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har set filmen en enkelt gang, og læst bogen utallige gange. Synes den er rigtig god... og skræmmende.

Har læst den på eget initiativ, det var ikke i forbindelse med skolen.

Anmeld

28. oktober 2009

netdaddy

Så den første gang i skolen og har set den igen for ikke så længe siden,  hvor jeg præsenterede den for mine egne elever ifm. en studietur til Berlin.

Det er en flot lavet film, som i den grad giver stof til eftertanke.

Samtidig er det en meget barsk film, men det mest tragiske er, at Christiane F døde kort tid efter at hun var blevet 100% stoffri.

Den kan lånes på bibliotekerne og kan klart anbefales.

Anmeld

28. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Om jeg har!! Jeg har den på dvd og bog. Og har soundtracket på cd og vinyl.

Jeg forstår ikke det med at hun døde kort tid efter hun blev stoffri? For ca 8 måneder siden stod der i Urban at den nu omkring 42 årige Christiane desværre var begyndt at tage stoffer igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.