Egoistisk mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.253 visninger
9 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2021

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har været sammen i over 11 år 

vi har haft et normalt sexliv, dog har manden et højt sex drive - Og Han har afviste mig under 5 gange i det 11 år vi har været sammen, jeg har så afviste ham mere end det men ikke voldsomt vi har altid haft sex 2-3 gange om ugen 

- Min mand ved hvordan han får mig “liderlig” så det gøre han så Selvfølge de dage han vild ha noget 

- Nu vild han så prøve nye ting, som er fint med mig bare om det er noget der ikke går over mine grænser 

MEN fnme om ikke alt han vild prøve er ting JEG skal gøre for ham! Han er så ekstremt egoistisk

Så vild han ha det, så vild ha prøve det

Hvor JEG hele tiden står at skulle lave noget -

Nogen gange er jeg så “tændt” jeg gøre hvad han ber om uden at tænke over det, men når jeg begynder at “ked” mig eller så er det mig der gøre alt bliver jeg sgu irriteret

- Laver største delen hjemme, tager mig mest af børnene så oveni tage mig af manden indeni soveværelse

Har ofte snakken med ham, og han siger han forstår, men han bliver ved st lægge op til jeg skal “tilfredsstille ham”

Jeg tænker nogen gange, elsker min mand mig mere, når han går så lidt op i jeg skal også nyde det? 

jeg er faktist rigtigt såret  og har grædt Over det

synes virkelig ikke det er okay

oplever i ligende? Er det i perioder? 

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Min mand og jeg har været sammen i over 11 år 

vi har haft et normalt sexliv, dog har manden et højt sex drive - Og Han har afviste mig under 5 gange i det 11 år vi har været sammen, jeg har så afviste ham mere end det men ikke voldsomt vi har altid haft sex 2-3 gange om ugen 

- Min mand ved hvordan han får mig “liderlig” så det gøre han så Selvfølge de dage han vild ha noget 

- Nu vild han så prøve nye ting, som er fint med mig bare om det er noget der ikke går over mine grænser 

MEN fnme om ikke alt han vild prøve er ting JEG skal gøre for ham! Han er så ekstremt egoistisk

Så vild han ha det, så vild ha prøve det

Hvor JEG hele tiden står at skulle lave noget -

Nogen gange er jeg så “tændt” jeg gøre hvad han ber om uden at tænke over det, men når jeg begynder at “ked” mig eller så er det mig der gøre alt bliver jeg sgu irriteret

- Laver største delen hjemme, tager mig mest af børnene så oveni tage mig af manden indeni soveværelse

Har ofte snakken med ham, og han siger han forstår, men han bliver ved st lægge op til jeg skal “tilfredsstille ham”

Jeg tænker nogen gange, elsker min mand mig mere, når han går så lidt op i jeg skal også nyde det? 

jeg er faktist rigtigt såret  og har grædt Over det

synes virkelig ikke det er okay

oplever i ligende? Er det i perioder? 

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre  

To ting slår mig:

For det første virker det til, du lægger ansvaret for, hvordan jeres sexliv fungerer, over på ham. “Han ved, hvordan han gør mig liderlig, så det gør han selvfølgelig de dage, hvor han vil have noget” - jamen, det er da fundamentet for god sex, at begge er liderlige, og det er jo fedt at være liderlig, så hvad er problemet i dét? Og du gør vel også ham liderlig - ellers var der jo ikke sex - så det er I da lige gode om. Hvis/når du har lyst, så tænder du også op under ham - håber jeg! 

For det andet forstår jeg ikke helt dén med, at den ene part skal “lave noget” for den anden. Hvis den ene part fx slikker den anden, giver det forhåbentlig begge to en tilfredsstillelse og ophidselse. Hvis manden støder i kvinden, og hun tager imod, er det så ham, der “laver noget”? Og er det forkert at ønske at “modtage” fra den anden? 
Det er jo netop dér, du skal tage ansvar for DIN tilfredsstillelse ved at åbne munden og sige “Kom, nu skal du …. ved mig!” - gør du det? Hvis du gør, og han siger nej hver gang, SÅ har I et problem - men hvis du ikke siger til og fra, lægger du selv op til, at han “bestemmer”. 
Vi tænder jo på vidt forskellige ting, og nogle, både mænd og kvinder, kan godt lide at være passive og blive “gjort noget ved”. Du vil også “gøres noget ved” - så sig det til ham! 

En sidste ting er, at du lader til at være med på noget, mens du er liderlig, men så tænker du bagefter, at det ikke var fair, du skulle gøre dét. Hvis det var dejligt undervejs, så lad være at analysere på det bagefter og tænke, at det var hans “skyld”. Hvis det ikke var dejligt, hvorfor stoppede du det så ikke? 

Anmeld Citér

29. november 2021

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

To ting slår mig:

For det første virker det til, du lægger ansvaret for, hvordan jeres sexliv fungerer, over på ham. “Han ved, hvordan han gør mig liderlig, så det gør han selvfølgelig de dage, hvor han vil have noget” - jamen, det er da fundamentet for god sex, at begge er liderlige, og det er jo fedt at være liderlig, så hvad er problemet i dét? Og du gør vel også ham liderlig - ellers var der jo ikke sex - så det er I da lige gode om. Hvis/når du har lyst, så tænder du også op under ham - håber jeg! 

For det andet forstår jeg ikke helt dén med, at den ene part skal “lave noget” for den anden. Hvis den ene part fx slikker den anden, giver det forhåbentlig begge to en tilfredsstillelse og ophidselse. Hvis manden støder i kvinden, og hun tager imod, er det så ham, der “laver noget”? Og er det forkert at ønske at “modtage” fra den anden? 
Det er jo netop dér, du skal tage ansvar for DIN tilfredsstillelse ved at åbne munden og sige “Kom, nu skal du …. ved mig!” - gør du det? Hvis du gør, og han siger nej hver gang, SÅ har I et problem - men hvis du ikke siger til og fra, lægger du selv op til, at han “bestemmer”. 
Vi tænder jo på vidt forskellige ting, og nogle, både mænd og kvinder, kan godt lide at være passive og blive “gjort noget ved”. Du vil også “gøres noget ved” - så sig det til ham! 

En sidste ting er, at du lader til at være med på noget, mens du er liderlig, men så tænker du bagefter, at det ikke var fair, du skulle gøre dét. Hvis det var dejligt undervejs, så lad være at analysere på det bagefter og tænke, at det var hans “skyld”. Hvis det ikke var dejligt, hvorfor stoppede du det så ikke? 

Jeg er ikke enige med dit opslag - 

Jeg lægger også op til sex ofte det er nok nu 50/50 

Jeg gider ikke gå i detailer, men det er ham der udelukkede skal modtage, og jeg gøre det -

Når jeg ber om har jeg også hans “nydelse” i tankerne og spørge om han synes om det

men min mand vild ha jeg gøre en masse “på ham” med ham, hvor der ikke er direkte noget for mig 

Synes virkelig han egotiske - Og har aldrig mig i hans tanker, men spørge gerne efter mere og hurtigere - Jeg føler mig som en “genstand” til hans tilfredstillede ikke en partner ( Om du forstår hvad jeg mener) 

Jeg føler ikke vi har sex mere, det er mere HAN skal komme, så er opgaven løst -

det følelses bare ikke okay mere - Har sådan en klam fornemmelse bagefter  at ha været brugt 

Anmeld Citér

29. november 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg er ikke enige med dit opslag - 

Jeg lægger også op til sex ofte det er nok nu 50/50 

Jeg gider ikke gå i detailer, men det er ham der udelukkede skal modtage, og jeg gøre det -

Når jeg ber om har jeg også hans “nydelse” i tankerne og spørge om han synes om det

men min mand vild ha jeg gøre en masse “på ham” med ham, hvor der ikke er direkte noget for mig 

Synes virkelig han egotiske - Og har aldrig mig i hans tanker, men spørge gerne efter mere og hurtigere - Jeg føler mig som en “genstand” til hans tilfredstillede ikke en partner ( Om du forstår hvad jeg mener) 

Jeg føler ikke vi har sex mere, det er mere HAN skal komme, så er opgaven løst -

det følelses bare ikke okay mere - Har sådan en klam fornemmelse bagefter  at ha været brugt 

Men der er ikke noget, nogen “skal”. Der er ikke noget, nogen “vil ha’”. Der er fantasier og ønsker, man udveksler, og så siger den ene part fra eller til. 
Bebrejder han dig, hvis du siger fra? Afslår han, når du siger, hvad du har lyst til? Taler I om det? 

Du kan ikke bebrejde ham for hans ønsker og fantasier. Du kan  - du SKAL - sige ja og særligt sige nej. 
Fortæller du ham, at du føler dig brugt, og at du er kommet til at lade dine grænser overskride? 

For mig at høre er problemet ikke primært, hvad der sker mellem jer i sengen, men hvad der (ikke) sker uden for den - jeres manglende kommunikation. 

Anmeld Citér

29. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg tænker du skal læse op for ham, hvad du har skrevet her. 
vi kan desværre ikke løse det for dig- hvis det er fordi han vil have du altid skal give ham blowjobs og han fx ikke vil slikke dig, må du jo være helt konkret overfor ham og sige - jeg vil også gerne slikkes. 
nu ved jeg jo ikke om det er der, problemet ligger - men tal med ham om det. 
Herhjemme taler vi meget om ønsker og forventninger - og hvilken rolle vi hver især har i vores akt. Nogen gange er jeg den underdanige - andre gange er vi lige - andre gange er det mig der bare giver ham blowjob og han så kommer af det. 
men det vigtigste må være at du taler med ham, om den følelse du har. 

Anmeld Citér

29. november 2021

Kontrast

Altså jeg havde engang en kæreste, hvor det også handlede meget om, at han skulle blive færdig, og når han så var det, var sexen også overstået. Han mente ikke, at han kunne bruge sine fingre eller sin tunge, for når han var kommet havde han jo ikke lyst mere, og det var så bare ærgerligt for mig. Og jeg er til dels enig med Mor og meget mere, selvfølgelig tændte det mig at gøre Noget for ham, men det stoppede det faktisk med at gøre, fordi det aldrig gik den anden vej.

Jeg synes, at du skal insistere på, at I er to om at have sex og at det faktisk er begge parters opgave at sørge for, at I begge kan lide det. 

Anmeld Citér

29. november 2021

Frizzy

Men siger du hvad du gerne vil have at han gør for dig? 
Hvad med en omgang hvor det er dig der kun bestemmer og italesætter, hvad det skal ske - så rollerne ændres? 

Når I er sammen i det daglige respekterer han dig så..?- det virker lidt som om du kun giver og giver og intet får. Det er jo ikke kun et sex issue. Det er mangel på anerkendelse og respekt måske...

Anmeld Citér

29. november 2021

Anonym

Hmm.. jeg kan godt se det fra jeres begges synspunkt. Du vil ikke give mere da du føler du giver hele tiden. Omvendt så er det nok mig herhjemme der står i din mands situation og ofte vil have sex og jævnligt bliver afvist eller at det er mig der skal tænde ham for at få noget. Jeg får også jævnligt nok og mener at det er hans tur til at please mig i soveværelset og at han er vildt doven, han skal jo aldrig kæmpe for at tænde mig. Dét savner jeg helt vildt. Skal han kæmpe lidt så giver han bare op og er ok med det.

Så hvis det er baggrunden for at din mand vil have dig til at tilfredsstille ham - så er han nok lige så såret som dig? 

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hmm.. jeg kan godt se det fra jeres begges synspunkt. Du vil ikke give mere da du føler du giver hele tiden. Omvendt så er det nok mig herhjemme der står i din mands situation og ofte vil have sex og jævnligt bliver afvist eller at det er mig der skal tænde ham for at få noget. Jeg får også jævnligt nok og mener at det er hans tur til at please mig i soveværelset og at han er vildt doven, han skal jo aldrig kæmpe for at tænde mig. Dét savner jeg helt vildt. Skal han kæmpe lidt så giver han bare op og er ok med det.

Så hvis det er baggrunden for at din mand vil have dig til at tilfredsstille ham - så er han nok lige så såret som dig? 

Hans sexlyst er faldt med årene så vi er lige gode om det nu -

vi har sex 2-3 om ugen ( Mindre nu fordi jeg får intet ud af det) 

Det var i starten han vilde 4 gange dagligt det kunne jeg ikke holde til hverdag 

Min mand er ikke såret jeg snakker åben om sex med ham og han skulke nok sige det, han er bare egoistisk i seng ( Jeg mistænker doven) Men så skal vi ikke ha sex om det kun er envejs - 

Anmeld Citér

30. november 2021

AnoMor

Hans sexlyst er faldt med årene så vi er lige gode om det nu -

vi har sex 2-3 om ugen ( Mindre nu fordi jeg får intet ud af det) 

Det var i starten han vilde 4 gange dagligt det kunne jeg ikke holde til hverdag 

Min mand er ikke såret jeg snakker åben om sex med ham og han skulke nok sige det, han er bare egoistisk i seng ( Jeg mistænker doven) Men så skal vi ikke ha sex om det kun er envejs - 

Fortæller du ham hvad DU har lyst til at han gør ved dig og hvis ja. Gør han det eller hvad siger han til det ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.