HCG niveau uge 6+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.320 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig.

Er der nogen som har fået målt deres HCG niveau i uge 5 eller 6 ?

Mit ligger idag (6+0) på 12.000... Som førstegangsgravid aner jeg ikke om det er fint, eller lavt/højt?

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2021

Anonym trådstarter

Virkelig Ingen ? 

Anmeld Citér

29. november 2021

Mom2be2022

Jeg tænker er den ligger rigtigt fint, for en førstegangsgravid , da du så er i uge 7  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. november 2021

Nenime

Umiddelbart tænker jeg også det ligger rigtig fint, og inden for "normen". Det er så individuelt fra kvinde til kvinde og fra graviditet til graviditet, at du ikke rigtig kan sammenligne. Som eksempel bruger jeg lige mig selv:

Ved min første graviditet var HCG 5509 da jeg var 5+5, og min datter er 3 år i dag. 

Ved min nuværende graviditet var HCG 16400 da jeg var 5+2 og jeg er nu 20 uger henne med lillebror. 

Det væsentlige (som du sikkert ved) er egentlig at det stiger og ikke så meget hvad selve tallet er på. 

Tillykke med spiren der vokser på livet løs ❤️

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym trådstarter

Nenime skriver:

Umiddelbart tænker jeg også det ligger rigtig fint, og inden for "normen". Det er så individuelt fra kvinde til kvinde og fra graviditet til graviditet, at du ikke rigtig kan sammenligne. Som eksempel bruger jeg lige mig selv:

Ved min første graviditet var HCG 5509 da jeg var 5+5, og min datter er 3 år i dag. 

Ved min nuværende graviditet var HCG 16400 da jeg var 5+2 og jeg er nu 20 uger henne med lillebror. 

Det væsentlige (som du sikkert ved) er egentlig at det stiger og ikke så meget hvad selve tallet er på. 

Tillykke med spiren der vokser på livet løs ❤️

Tusind tak

det er så vildt. Jeg er en blanding af fuldkommen lykkelig og samtidig fyldt op til randen af bekymringer. (Uden en egentlig årsag). 
jeg får taget blodprøve samt tryghedsscanning imorgen, og så håber jeg at det giver lidt ro til at nyde det hele

Anmeld Citér

30. november 2021

Jopige

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig.

Er der nogen som har fået målt deres HCG niveau i uge 5 eller 6 ?

Mit ligger idag (6+0) på 12.000... Som førstegangsgravid aner jeg ikke om det er fint, eller lavt/højt?

På forhånd tak.

Jeg fik målt mit 6+1, og der lå den på 42.000.
Både dit og mit tal er helt indenfor normalen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.