Uge 5+3 og frygten for at miste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2021

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder 

Jeg er gravid 5+3 og vi er simpelthen så glade. 
Det føles bare så uvirkeligt fordi der jo intet andet bevis på graviditet har været end mange positive teste. 
Jeg har ingen kvalme, kun lidt ømme brystvorter og sjældent murren i underlivet (mest sidste uge). 
Kender i frygten for at miste og om det måske er gået til derinde, især fordi jeg stort set ingen symptomer har?
vi har tidlig scanning 6+0

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Om du har symptomer eller ej fortæller ingenting om, hvorvidt du mister eller ej. Prøv at nyde det og husk at laaaangt de fleste får en fin baby ud af det. 

Du må dog ikke have for høje forventninger til scanningen ifht hvad I kan se. 6 + 0 er meget tidligt, og du kan ikke nødvendigvis se hjerteblink endnu. Da jeg var afsted 7 + 3 var der en lille peanut, der skøjtede rundt. 

Anmeld Citér

29. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

6+0 og samme symptomer som du nævner. Er selv vildt bange for om den lille sidder rigtigt. I sidste uge havde jeg vildt ondt, og mindede mig om da jeg døjede med cyster, det er heldigvis blevet bedre, og vi har en tidlig scanning på torsdag 6+3. Forventer ikke at se så meget, men forhåbentlig kan vi se at den i det mindste sidder hvor den skal

som nævnt prøver jeg virkelig bare at nyde det, og huske på at selvom der er mange skrækhistorier, så er er der endnu flere af de gode

Anmeld Citér

29. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Okay ... kvalmen starter nu

nyd tiden uden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.