Åh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.196 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2021

Anonym trådstarter

Er vågnet efter en lorte nat.

Var 6+0 i går efter fryseforsøg. Alt har været så fint, hurtig stigning i hcg, masser af symptomer og tid til tidlig scanning i næste uge. 

Pludselig i går aftes kan jeg mærke at noget løber ud af mig, og jeg skynder mig på toilettet hvor det bare styrtbløder I løbet af de næste timer vælter det ud med klumper på størrelse med hønseæg, og jeg får ikke sovet det mindste, da jeg konstant må skifte bind og gå på toilet og få klumperne ud. 

Vi ringer til vagtlægen for at høre hvor længe sådan en styrtblødning er tilforladelig. Så længe jeg ikke har kraftig smerte eller feber skal jeg bare blive hjemme. 

Nu er jeg vågnet til en stilnet blødning men er så tom indeni. 

Det her er tredje gang lige inden jul at det sker. Havde bare på fornemmelsen at det var dumt at få sat ægget op nu. Nu har vi ét æg tilbage på frys. Hvis det ikke lykkes, bliver der ikke en omgang mere. Jeg har lukkede æggeledere og jeg går ikke igennem en æu igen. 

Vi har heldigvis to dejlige børn, men når man har sat hovedet op på at man skal have en 3'er, så slår det bare hårdt alligevel

Ville bare lige ud med sorgen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Åh stort kram til dig. Det er så hårdt at miste ❤️

Anmeld Citér

28. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Var 6+0 i går efter fryseforsøg. Alt har været så fint, hurtig stigning i hcg, masser af symptomer og tid til tidlig scanning i næste uge. 

Pludselig i går aftes kan jeg mærke at noget løber ud af mig, og jeg skynder mig på toilettet hvor det bare styrtbløder I løbet af de næste timer vælter det ud med klumper på størrelse med hønseæg, og jeg får ikke sovet det mindste, da jeg konstant må skifte bind og gå på toilet og få klumperne ud. 

Vi ringer til vagtlægen for at høre hvor længe sådan en styrtblødning er tilforladelig. Så længe jeg ikke har kraftig smerte eller feber skal jeg bare blive hjemme. 

Det her er tredje gang lige inden jul at det sker. Havde bare på fornemmelsen at det var dumt at få sat ægget op nu. Nu har vi ét æg tilbage på frys. Hvis det ikke lykkes, bliver der ikke en omgang mere. Jeg har lukkede æggeledere og jeg går ikke igennem en æu igen. 

Vi har heldigvis to dejlige børn, men når man har sat hovedet op på at man skal have en 3'er, så slår det bare hårdt alligevel

Stort kram til dig!  Har selv mistet 3 gange. Håber ikke blødningen skyldtes abort!

Anmeld Citér

28. november 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Åh stort kram til dig. Det er så hårdt at miste ❤️

Tak ❤

Anmeld Citér

28. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stort kram til dig!  Har selv mistet 3 gange. Håber ikke blødningen skyldtes abort!

Jeg har slet ikke haft det mindste ondt, det har jeg haft de andre gange. Måske er der et lille håb de andre gange er det også startet med brunt udflåd i flere dage, her var det som om nogen åbnede for hanen og det styrede ud

Anmeld Citér

28. november 2021

MJL88

Anonym skriver:

Årh nej får helt ondt i maven, stakkels dig/jer Håber du kan få en scanning hurtigt, så du kan få afklaring 

Min egen SA startede også med brunt grumset udflåd dagen før, og så voldsom blødning med store smerter. Giv gerne en update

Anmeld Citér

28. november 2021

Anonym trådstarter

MJL88 skriver:

Årh nej får helt ondt i maven, stakkels dig/jer Håber du kan få en scanning hurtigt, så du kan få afklaring 

Min egen SA startede også med brunt grumset udflåd dagen før, og så voldsom blødning med store smerter. Giv gerne en update

Tak❤ Det er så grumt at gå igennem

Det har ikke blødt siden i morges, og nu kommer der helt almindeligt hvidt lotion-agtigt udflåd ud og ingen smerter  

Jeg skal nok give en update

Anmeld Citér

28. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke haft det mindste ondt, det har jeg haft de andre gange. Måske er der et lille håb de andre gange er det også startet med brunt udflåd i flere dage, her var det som om nogen åbnede for hanen og det styrede ud

Godt du ikke har haft ondt  mine er startet med ubehag/ondt, brunt udflåd og så blødning

Anmeld Citér

28. november 2021

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym trådstarter

En update:

Jeg er blevet scannet i dag. Hun kunne se to gestationssække, den ene tom og den anden med blommesæk men uden hjerteblink. Hun syntes ikke det så ud til at jeg var 6+4, og jeg ved jo præcis hvornår befrugtningen skete. Men blødningen kunne måske komme fra et ekstra anlæg (hvordan kan det lade sig gøre når jeg kun har fået sat ét æg op og har fået stimuleret cyklus og dermed ingen naturlig æl?) Men hun var ikke optimistisk pga den ikke fulgte målene. Skal have en ny scanning, evt hcg- måling. 

Jeg må bare krydse fingre for at det er en langsom stater

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.