Synes ikke rigtig der er udvikling i mine teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2021

Daa1993

Godmorgen

Jeg har taget 2 foreskelligt g-teste, men jeg synes udviklingen er svagt, og at der ikke rigtig er sket nogen udvikling, men synes I?

Har brugt Valmed stav og Valmed strimmel.
Jeg ved hæfter lige billeder.

Tak på for hånd!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2021

Frizzy

Du skal vist til Louis Nielsen

tillykke

Anmeld Citér

28. november 2021

Anonym

Enig med ovenstående

Tillykke! De er fint positive alle sammen, du kan roligt stoppe med at teste og nyde at du er gravid

Anmeld Citér

28. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Så tidligt, kan resultatet svinge meget ifht hvor meget væske du har indtaget inden du gik i seng. Jeg blev selv lidt forskrækket en morgen kort efter jeg havde testet positiv, fordi stregen nærmest var væk igen, men min urin var bare mere fortyndet den morgen, og det har din nok også bare været

Anmeld Citér

28. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De udvikler sig flot. Tillykke

Anmeld Citér

28. november 2021

123321

Profilbillede for 123321

Ja stop med at teste - evt. gør en sidste gang om en uge. Men de er så flotte positive. Kan godt se den sidste test ser lidt mindre tydelig ud, men der ville jeg ikke ligge noget i, det kan nemlig lige være testen eller urinens indhold. 

Anmeld Citér

28. november 2021

Enmere20

De ligner meget mine og jeg stoppede med at teste derefter - er stadig fint gravid 21+5

stort tillykke

Anmeld Citér

28. november 2021

Daa1993

Taak for jeres svar

Min første blodprøve i fredags sagde 265 4+0 og skal ha’ taget en ny blodprøve i morgen

Anmeld Citér

28. november 2021

Frizzy

Daa1993 skriver:

Taak for jeres svar

Min første blodprøve i fredags sagde 265 4+0 og skal ha’ taget en ny blodprøve i morgen

Nu spørger jeg bare dumt måske - men hvorfor skal du have blodprøve?? Min var på 120 ved 4+0 og de sagde stort tillykke. Hvis du ikke bløder giver det da ingen mening.

Anmeld Citér

28. november 2021

Daa1993

Frizzy skriver:

Nu spørger jeg bare dumt måske - men hvorfor skal du have blodprøve?? Min var på 120 ved 4+0 og de sagde stort tillykke. Hvis du ikke bløder giver det da ingen mening.

Helt ok at du spørg, jeg har efter hånden 12 aborter i rygsækken, og min læge på Aalborg sygehus kræver det før at jeg kan få behandling hos dem, og fordi så skal jeg på noget mere medicin

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.