Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2021

Anonym trådstarter

Foregår en selvbetalt tryghedsscanning 6+2 indvendig eller udvendig? 
har bestilt tid ved scanningsklinikken i Kolding.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2021

Jopige

Den foregår højst sandsynlig indvendigt. 
Det er en meget tidlig scanning og du kan risikere at de ikke kan se hjerteblink når det er så tidligt. 

Anmeld Citér

26. november 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Foregår en selvbetalt tryghedsscanning 6+2 indvendig eller udvendig? 
har bestilt tid ved scanningsklinikken i Kolding.

Vi var til tidlig scanning i 8. Uge, 7+2. Hun startede med indvendig, men min livmoder var for langt oppe/væk, så hun måtte scanne udvendigt, hvilket hun fint kunne komme til. 

Anmeld Citér

26. november 2021

Anonym

Jeg fik min tidlige scanning udvendigt, men fik at vide, at det kun kunne lade sig gøre, fordi jeg er meget slank. 

Anmeld Citér

26. november 2021

Anonym

Jeg blev scannet 6+4 indvendigt.

Jeg blev også scannet ved 7+ og det var udvendigt, med det forbehold at det godt kunne blive indvendigt, (det blev der ikke behov for).

Anmeld Citér

26. november 2021

Anonym

Jeg er scannet to forskellige steder i mine graviditeter. Begge gange 6+6. Første gang var det udvendigt og anden gang indvendigt. Der var bare forskel på, hvad de to klinikker gjorde som start. Vi kunne klart se mere indvendigt, end vi kunne sidst 6+6 udvendigt.

Anmeld Citér

26. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg er blevet scannet 6+3 udvendigt uden problemer, og jeg er ikke specielt slank. Jeg er også blevet scannet ca 7+0 indvendigt hvor de INTET kunne se, men kunne se en masse udvendigt. Min livmoder lå åbenbart meget højt oppe, og på det tidspunkt allerede langt oppe mod navlen... 

Jeg har på fornemmelsen at de private klinikker foretrækker at scanne indvendigt, næsten uanset hvor tidligt, og hvor de offentlige helst scanner udvendigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.