Hvis i blev, hvor meget blev i så sat tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2021

Anonym trådstarter

Har lige været til tidlig scanning i dag. Vi har været i behandling, så scanningen fulgte med i pakken. Den bette var så fin og med hjerteblink og blev målt til 6+4, men jeg kender ægløsning og inseminationstidspunkt, så havde regnet med 6+6 eller 7+0 stykker. Bliver naturligvis lidt bekymret. Med min datter var det lige omvendt nemlig. Blev sat en del dage frem og igen senere vurderede de hende til større endnu.

Hvem har prøvet at være sat tilbage og få et sundt og rask barn ud af det? Har tab i baggagen, så jeg er bare lidt nervøs og har brug for lidt erfaring fra jer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Har lige været til tidlig scanning i dag. Vi har været i behandling, så scanningen fulgte med i pakken. Den bette var så fin og med hjerteblink og blev målt til 6+4, men jeg kender ægløsning og inseminationstidspunkt, så havde regnet med 6+6 eller 7+0 stykker. Bliver naturligvis lidt bekymret. Med min datter var det lige omvendt nemlig. Blev sat en del dage frem og igen senere vurderede de hende til større endnu.

Hvem har prøvet at være sat tilbage og få et sundt og rask barn ud af det? Har tab i baggagen, så jeg er bare lidt nervøs og har brug for lidt erfaring fra jer.

I min sidste graviditet blev jeg scannet 3 gange inden NF og blev sat tilbage første gang, frem 2. Gang og så tilbage igen 3. Gang. JM sagde at jeg endelig ikke måtte bekymre mig, da den mindste afvigelse i deres mål kan ændre terminsdato med et par dage da fosteret er så lille i starten. Så hvis man lige mangler en millimeter i sin beregning, kan det altså give et helt forkert billede. Jeg ville ikke bekymre mig sålænge det hele ser fint ud  

til NF blev jeg sat til den dag jeg faktisk selv havde regnet med udfra ÆL

Anmeld Citér

26. november 2021

Carina:-)

3 uger....

Jeg forstod det simpelthen ikke - for så havde  jeg testet positiv i uge 2. ..

1 skanning - intet liv og der skulle jeg have været 7 uger henne . Ugen efter var der liv, og jeg blev sat til uge 5 plus 2 .  ( hvor jeg skulle have været uge 8) Og det passede igennem graviditeten. 

lægen der skannede - sagde det var en slow starter.

Og han er en stor sund dreng i dag

Anmeld Citér

26. november 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu var jeg ikke i behandling. Men med den første blev jeg sat en del tilbage. Vidste godt at en beregning ud fra 28 dage var forkert da min cyklus var på 30-35 dage. Men blev rettet med 8 dage. Med nr to var det 4 dage. 

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I min sidste graviditet blev jeg scannet 3 gange inden NF og blev sat tilbage første gang, frem 2. Gang og så tilbage igen 3. Gang. JM sagde at jeg endelig ikke måtte bekymre mig, da den mindste afvigelse i deres mål kan ændre terminsdato med et par dage da fosteret er så lille i starten. Så hvis man lige mangler en millimeter i sin beregning, kan det altså give et helt forkert billede. Jeg ville ikke bekymre mig sålænge det hele ser fint ud  

til NF blev jeg sat til den dag jeg faktisk selv havde regnet med udfra ÆL

Nåh for den. Det virker bare så mm-præcist.

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

3 uger....

Jeg forstod det simpelthen ikke - for så havde  jeg testet positiv i uge 2. ..

1 skanning - intet liv og der skulle jeg have været 7 uger henne . Ugen efter var der liv, og jeg blev sat til uge 5 plus 2 .  ( hvor jeg skulle have været uge 8) Og det passede igennem graviditeten. 

lægen der skannede - sagde det var en slow starter.

Og han er en stor sund dreng i dag

Hold da op. Gad vide, hvordan det kan lade sig gøre. Men godt det blev til et barn.

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Nu var jeg ikke i behandling. Men med den første blev jeg sat en del tilbage. Vidste godt at en beregning ud fra 28 dage var forkert da min cyklus var på 30-35 dage. Men blev rettet med 8 dage. Med nr to var det 4 dage. 

Ja og sådan var det også med min første, men her anden gang har jeg jo kendt 2+0 datoen. Men det kan nok rykke sig alligevel.

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym

Jeg blev sat 7 dage tilbage efter IVF af klinikken ved min datter 

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev sat 7 dage tilbage efter IVF af klinikken ved min datter 

Hold da op. Det er jo endnu vildere, for der har ægget vel været et 3 eller 5 dags æg ved oplægning?

Anmeld Citér

3. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op. Det er jo endnu vildere, for der har ægget vel været et 3 eller 5 dags æg ved oplægning?

Ja det var et 5 dages fryseæg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.