Færdiglavet babymad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. november 2021

LukasfraKEA

Hej. Vi er en gruppe studerende fra Københavns Erhvervsakademi der er i gang med en case vedr. færdiglavet babymad. For at nå i mål har vi brug for jer skønne forældres input for at kunne optimere fremtidens færdiglavet babymad. Spørgeskemaet er naturligvis anonymt - Tak på forhånd

Følg dette link

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg synes, det er lidt svært at svare på jeres spørgeskema. 

Nu er min datter 6 år, men hvis jeg tænker tilbage til hun var baby, får jeg problemer allerede ved spm. 1. Færdiglavet babymad købte jeg ikke hver uge, men der er ikke mulighed for at svare sjældnere end det. 

Derudover: hvad er det specifikt, I tænker på, når I skriver færdiglavet babymad? Er det middagsretter eller er det også de der poser med grød fx? Jeg købte fx aldrig middagsretter, men havde tid en pose med grød med på ture. 

Anmeld Citér

25. november 2021

Baby.mamma

Jeg brugte aldrig det skidt, så det kunne jeg ikke svare på.

Anmeld Citér

26. november 2021

Tinstin

Jeg køber af og til smoothies, men desværre kan man ikke vælge, at man køber det sjældnere end 1-2 gange om ugen og derfor kan jeg ikke svare.

Anmeld Citér

26. november 2021

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LukasfraKEA skriver:

Hej. Vi er en gruppe studerende fra Københavns Erhvervsakademi der er i gang med en case vedr. færdiglavet babymad. For at nå i mål har vi brug for jer skønne forældres input for at kunne optimere fremtidens færdiglavet babymad. Spørgeskemaet er naturligvis anonymt - Tak på forhånd

Følg dette link

Jeg kunne desværre ikke svare på jeres spørgeskema, for jeg købte ikke færdiglavet mad hver uge - hverken det der var helt færdigt eller lige skulle blandes med vand - og man kan kun svare 1-2 gange om ugen eller oftere.

Anmeld Citér

26. november 2021

BabyIgen2022

Hej Lukas.
Kender i ikke en god ven fra samfundsfag eller statskundskab, som jeg hjælpe jer med, hvordan sådan en skema skal sættes op?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.