Højt hcg i uge 6.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2021

Anonym trådstarter

Hejsa  

Er der andre kvinder udover mig som har haft forhøjet HCG (over 3000) i uge 5-6? Min gynækolog mener, at man skal kunne se en graviditet i livmoderen, når HCG er over 1000 så tidligt. Det kunne han ikke, og jeg var 4+noget på dette tidspunkt. Det giver ikke helt mening for mig, da blommesækken stadig ikke er udviklet så tidligt. Så hvordan hænger dette lige sammen?
Han mistænker ektopisk graviditet, men sundhed.dk skriver, at HCG-værdi op til 5000 er helt normal?? Jeg bløder ikke og har ingen smerter!
Jeg blev scannet fordi jeg selv bestilte en tid, hvilket jeg fortryder -.-… 

Er der andre, der har haft så høje tal, som har haft normale graviditeter? )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Mit hcg lå på 3360 i uge 6+2 fik afvide det var helt normalt. Vi så gestrationssæk blommesæk. Spunk og hjerteblink den dag.

De gange jeg har aborteret, har jeg også fået afvide af samtlige gyno læger at man skal som minimum kumme lokalisere en graviditet i livmoderen ( gestrationssæk) når hcg er omkring de 1000

Anmeld Citér

24. november 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Mit hcg lå på 3360 i uge 6+2 fik afvide det var helt normalt. Vi så gestrationssæk blommesæk. Spunk og hjerteblink den dag.

De gange jeg har aborteret, har jeg også fået afvide af samtlige gyno læger at man skal som minimum kumme lokalisere en graviditet i livmoderen ( gestrationssæk) når hcg er omkring de 1000

Mange tak for svar

Anmeld Citér

24. november 2021

Nenime

Jeg blev scannet 5+3 pga mistanke om en GUL og så en gestationssæk + blommesæk i livmoderen  men intet foster. Mit HCG var svimlende 16500. 

Lægen sagde det passede fint med hvor langt jeg var henne, og jeg fik en ny tid 8+0 hvor vi så et foster med hjerteaktivitet. 

Jeg har lige været til midtvejsscanning og alt er godt

Anmeld Citér

24. november 2021

Anonym trådstarter

Nenime skriver:

Jeg blev scannet 5+3 pga mistanke om en GUL og så en gestationssæk + blommesæk i livmoderen  men intet foster. Mit HCG var svimlende 16500. 

Lægen sagde det passede fint med hvor langt jeg var henne, og jeg fik en ny tid 8+0 hvor vi så et foster med hjerteaktivitet. 

Jeg har lige været til midtvejsscanning og alt er godt

Yayyy hvor er det glædeligt!

er lige kommet hjem fra en selvbetalt scanning i dag, da jeg var alt for bekymret. Vi kunne se gestationssæk og en lille bitte prik(blomme), og selvfølgelig ingen hjerteaktivitet, da det er alt for tidligt  jeg har altså ikke en gul

Anmeld Citér

24. november 2021

Anonym

Er hcg på 3000 er ikke synderligt højt i uge 5.

Det er ganske normalt.

Her har det begge gangene ligget på lige over 5000 i 5+2 hvor man har kunne se en blommesæk.

Der var begge gangene fint og stærkt hjerteblink i 6+3.

Anmeld Citér

25. november 2021

Jopige

Jeg er 6+1 i dag, og mit hCG er målt til 42.000

Anmeld Citér

25. november 2021

Alyk

Jopige skriver:

Jeg er 6+1 i dag, og mit hCG er målt til 42.000

Det er jo rigtig fint. Mit lå også deromkring i min sidste graviditet. Endnu engang tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.