Forlænget weekend hvor der er sne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2021

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg søger hjælp til et sted med sne. Vi vil gerne på en forlænget weekend i det nye år,  et eller andet sted med sne. Gerne i en hytte eller lignende. Vi ønsker ikke at stå på ski, men vil bare gerne hygge i sneen med ungerne

Så kender I nogle gode steder i Norge, Sverige eller evt Tyskland? Vi kører selv, så det må ikke være for langt fra Danmark

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg søger hjælp til et sted med sne. Vi vil gerne på en forlænget weekend i det nye år,  et eller andet sted med sne. Gerne i en hytte eller lignende. Vi ønsker ikke at stå på ski, men vil bare gerne hygge i sneen med ungerne

Så kender I nogle gode steder i Norge, Sverige eller evt Tyskland? Vi kører selv, så det må ikke være for langt fra Danmark

Altså som barn, var vi altid i Harzen i vinterferien og boede på Panoramic i Bad Lauterberg. Det var altid sne, kan ikke mindes der ikke har været sne dernede i vinterferien… 

Men selvfølgelig har klimaet ændret sig, men jeg tror nu stadig der falder godt med sner dernede.

Anmeld Citér

22. november 2021

Anonym trådstarter

Fedt! Tak for dit svar, det kigger vi nærmere på

Anmeld Citér

22. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Fedt! Tak for dit svar, det kigger vi nærmere på

Hotellet er faktisk også okay familievenligt. Det er små lejligheder så man rent faktisk kan lave lidt mad selv. Der er så også restaurant og lidt swimmingpool. Vi har været der da vores børn var små. Og har lyst til at vi skal afsted igen

Anmeld Citér

22. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hotellet er faktisk også okay familievenligt. Det er små lejligheder så man rent faktisk kan lave lidt mad selv. Der er så også restaurant og lidt swimmingpool. Vi har været der da vores børn var små. Og har lyst til at vi skal afsted igen

Det lyder virkelig hyggeligt. Og kun et kæmpe plus, at man bor i lejligheder  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.