Bør jeg søge læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2021

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg har længe haft sådan en slags blodknop på mit ene bryst. Jeg kan kradse hul i den og det blæser, så kommer der et sår som en ekstremt lang tid om at hele (flere måneder), og så kommer blodknoppen bare tilbage. Den er ikke stor, men buler ud. Den gør ikke ondt overhovedet, men er meget tydelig PGA farven.

Er det noget lægen skal kigge på? Jeg har svært ved at få tid ved mit lægehus og har det skidt med at spilde deres tid hvis det er noget ligegyldigt... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg har længe haft sådan en slags blodknop på mit ene bryst. Jeg kan kradse hul i den og det blæser, så kommer der et sår som en ekstremt lang tid om at hele (flere måneder), og så kommer blodknoppen bare tilbage. Den er ikke stor, men buler ud. Den gør ikke ondt overhovedet, men er meget tydelig PGA farven.

Er det noget lægen skal kigge på? Jeg har svært ved at få tid ved mit lægehus og har det skidt med at spilde deres tid hvis det er noget ligegyldigt... 

Jeg ved ikke, hvad det kan være, men én ting ved jeg! Ingen af os ved, hvad det er, så derfor synes jeg, du skal søge læge. Det behøver ikke at være noget af betydning, men det vil du kun få afklaret ved at gå til læge. Det er dét, de er her for.

Anmeld Citér

21. november 2021

KoFy

Selvfølgelig skal du booke en tid ved lægen Læger forventer jo ikke, vi kan selvdiagnosticere og kun booker tider, når vi kommer med en diagnose i hånden samtidigt.

Bruger du sundhedsvæsenet fornuftigt, skal du aldrig tænke over, om du spilder en læges tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.