Er der 1 eller 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2021

Anonym trådstarter

Har været til meget, meget tidlig scanning i dag. Er vidst kun 4+1, men jeg synes, det ligner, at der er 2?!

sonografen har noteret, at der er 1, men hvad ser I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg ser umiddelbart også kun 1  

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Jeg ser umiddelbart også kun 1  

Spændende

Anmeld Citér

21. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Har været til meget, meget tidlig scanning i dag. Er vidst kun 4+1, men jeg synes, det ligner, at der er 2?!

sonografen har noteret, at der er 1, men hvad ser I?

Jeg ser kun 1 - det mørke område der kunne minde om den med baby i, kunne man også se i min ene graviditet, og der kom kun 1 ud

Anmeld Citér

21. november 2021

tutti

Jeg ville også gå ud fra 1 jeg fik en scanning i uge 4+5, hvor der var to større sorte prikker på, med en tydelig blommesæk i den ene. Min gynækolog sagde, at det var ret almindeligt at der var anlæg til muligvis to sække i den helt spæde fase, men at de fleste ikke udvikler sig eller indeholder noget (og man derfor ikke ved det, fordi de færreste bliver scannet så tidligt). 

Da jeg blev scannet to uger efter var den mindste sorte prik (uden blommesæk) væk, men den anden voksede lige som den skulle

Anmeld Citér

21. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ser kun 1 - det mørke område der kunne minde om den med baby i, kunne man også se i min ene graviditet, og der kom kun 1 ud

Mange tak for svar!! Håber, jeg står med en baby om 9 mdr

Anmeld Citér

21. november 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Jeg ville også gå ud fra 1 jeg fik en scanning i uge 4+5, hvor der var to større sorte prikker på, med en tydelig blommesæk i den ene. Min gynækolog sagde, at det var ret almindeligt at der var anlæg til muligvis to sække i den helt spæde fase, men at de fleste ikke udvikler sig eller indeholder noget (og man derfor ikke ved det, fordi de færreste bliver scannet så tidligt). 

Da jeg blev scannet to uger efter var den mindste sorte prik (uden blommesæk) væk, men den anden voksede lige som den skulle

Jeg synes bare ikke, at jeg ser nogle blommesække på mit billede  det er bare et mørkt lille “hul”… jeg ser intet i den, så jeg frygter, at den ikke udvikler sig. Men jeg er jo faktisk ret tidligt ude, så måske det er derfor?

Anmeld Citér

21. november 2021

123321

Profilbillede for 123321

Hvis du kun er 4+1 så er det normalt du IKKE kan se blommesæk eller andet på det tidspunkt end blot et sort lille område. 

Anmeld Citér

21. november 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Hvis du kun er 4+1 så er det normalt du IKKE kan se blommesæk eller andet på det tidspunkt end blot et sort lille område. 

godt, så er jeg rolig  tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.