Gave til ny kærlighedsinteresse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.724 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2021

Anonym trådstarter

Gud, hvor føler jeg mig fjollet over at skrive det her! Jeg er en enlig mor til to, hvoraf den mindste er under et år. Jeg er for nylig begyndt at se noget til en mand, som jeg har kendt i rigtig mange år. Jeg vil derfor gerne give ham en lille ting/tanke til jul. Jeg ved ikke helt om det skal være et kort med en “ydelse” af mig som fx massage, eller noget, man kan købe. Jeg tænker ikke det skal være noget til hans hus. Jeg har ikke købt gaver til det modsatte køn i mange år siden min ældstes far og jeg var sammen, og han bliver 8 i det nye år. 
jeg kunne derfor virkelig godt bruge nogle gode forslag til hvad jrg kan give ham i julegave?

Jeg har skrevet opslaget anonymt, da hans søster også er herinde, og vi går stadig ret stille med dørene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2021

Anonym

Jeg er i samme situation  

Jeg prøver at holde øre og øjne åbne for små clues til ting han mangler. Jeg har ikke lyst til at give noget meget romantisk eller personligt fordi det er så nyt. 

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er i samme situation  

Jeg prøver at holde øre og øjne åbne for små clues til ting han mangler. Jeg har ikke lyst til at give noget meget romantisk eller personligt fordi det er så nyt. 

Jeg synes virkelig at det er svært!

Anmeld Citér

20. november 2021

KoFy

Kunne du evt. fortælle lidt om, hvad han interesserer sig for - det vil gøre det lidt nemmere at foreslå noget

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

KoFy skriver:

Kunne du evt. fortælle lidt om, hvad han interesserer sig for - det vil gøre det lidt nemmere at foreslå noget

Han går meget op i jagt og fiskeri og er glad for naturen

Anmeld Citér

20. november 2021

KoFy

Anonym skriver:

Han går meget op i jagt og fiskeri og er glad for naturen

Så kunne det måske være oplagt at finde noget herinde (og nyde godt af at der er Black Friday-tilbud ): https://www.jafi.dk/shop/frontpage.html

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.