Svamp - blærebetændelse - penicillin - svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2021

Anonym trådstarter

Åh jeg er træt af det hele.

Jeg er 5+3 og har haft ubehag hele tiden, siden jeg testede positiv. Det svier, brænder, kløer og gør ondt. I går fik jeg endelig konstateret blærebetændelse ud over den omgang svamp, jeg har været i behandling for siden søndags.

Svampen var i bedring, men nu har penicillin fået den til at blusse op igen. Jeg har lyst til at skrige. 

Jeg er stadig i behandling med Canesten creme, men det har ikke hjulpet. Ved I, hvor ofte man kan bruge Canesten stikpiller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2021

Anonym

Jeg havde svamp hele tiden i min graviditet. Fik canesten, men så snart kuren var ovre, kom svampen tilbage. Det var megatræls!!

Nå, men det hjalp mig lidt at tage mælkesyrebakterier, det forsinkede ‘genkomsten’ af svamp. En gang tog jeg nogle vaginale stikpiller, en anden gang tog jeg nogle piller, der skulle sluges. Det var ikke en mirakelkur, men det hjalp dog lidt. 

i løbet af graviditeten tog jeg canesten 4 gange. Min læge var meget afslappet omkring den kur - men havde ikke andre gode ideer. Men jeg tænker ikke det gør noget at du tager en kur til - men spørg din læge.

Jeg håber, du slipper af med svampen. Ellers kan jeg glæde dig med, at mit er forsvundet ved fødslen - så det er da altid noget.

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym

Jeg ved at det her lyder mærkeligt..

men A38 er fyldt med mælkesyre bakterier. Min læge rådede mig til at gå i bad med en kop af det. Smøre “Lisbeth” ind i det og lade det sidde 10 min inden jeg skyllede efter. Det var kølende og befriende og blev bedre efter er par dage.

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde svamp hele tiden i min graviditet. Fik canesten, men så snart kuren var ovre, kom svampen tilbage. Det var megatræls!!

Nå, men det hjalp mig lidt at tage mælkesyrebakterier, det forsinkede ‘genkomsten’ af svamp. En gang tog jeg nogle vaginale stikpiller, en anden gang tog jeg nogle piller, der skulle sluges. Det var ikke en mirakelkur, men det hjalp dog lidt. 

i løbet af graviditeten tog jeg canesten 4 gange. Min læge var meget afslappet omkring den kur - men havde ikke andre gode ideer. Men jeg tænker ikke det gør noget at du tager en kur til - men spørg din læge.

Jeg håber, du slipper af med svampen. Ellers kan jeg glæde dig med, at mit er forsvundet ved fødslen - så det er da altid noget.

Jeg købte mælkesyrebakterier specielt til underlivet på apoteket i går, men de rådede mig stærkt til at tage Penicillinkuren færdig først. 

Og åh, hvor lyder det hårdt og træls. Det svier og gør så ondt hos mig, at det virkelig lægger sig som en mørk sky over mit humør. Shit det bliver en lang graviditet, hvis det først er bedre, når baby kommer!

Anmeld Citér

20. november 2021

B&J

Jeg har både fået stik piller og creme og nu er det min 4 gang jeg har fået svamp og er i uge 22+3 jamen for pokker da 

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg har både fået stik piller og creme og nu er det min 4 gang jeg har fået svamp og er i uge 22+3 jamen for pokker da 

... fuck. Bare tanken giver mig lyst til at stortude.

Anmeld Citér

20. november 2021

B&J

Anonym skriver:

... fuck. Bare tanken giver mig lyst til at stortude.

Jamen jeg er også ved at gå ud af mit gode skind for det er da sindssygt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.