Hjælp til NUB-teori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.565 visninger
11 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2021

KoFy

Hej alle sammen

Min kone er gravid med enæggede tvillinger, og hun har læst om NUB-teorien. Hun blev scannet i dag til nakkefoldsscanning, hvor hun er 12+5.

Vi har svært ved at blive kloge på de to billeder ift. NUB-teorien. Er der nogen af jer, der kan fortælle mig, hvad på billederne vi præcis skal se efter - og gerne om hvilket køn I i så fald tror, det er?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2021

Anonym

KoFy skriver:

Hej alle sammen

Min kone er gravid med enæggede tvillinger, og hun har læst om NUB-teorien. Hun blev scannet i dag til nakkefoldsscanning, hvor hun er 12+5.

Vi har svært ved at blive kloge på de to billeder ift. NUB-teorien. Er der nogen af jer, der kan fortælle mig, hvad på billederne vi præcis skal se efter - og gerne om hvilket køn I i så fald tror, det er?

Jeg har desværre ingen gæt, men fulgte med i din tidligere tråd, og kunne ikke lige gå videre uden at skrive stort tillykke!

Anmeld Citér

20. november 2021

Blablaa

20. november 2021

Anonym

Øverste ér jeg sikker på ligner en flot drenge tap. 

Hilsen mor til 3 drenge. 

Anmeld Citér

20. november 2021

KoFy

Anonym skriver:

Jeg har desværre ingen gæt, men fulgte med i din tidligere tråd, og kunne ikke lige gå videre uden at skrive stort tillykke!

Tusind tak

Og tak for svar til jer andre også

Jeg kan også kun - efter nu at have læst og set noget mere om det - se noget på billede 1. Jeg ved bare ikke, om den stikker ‘nok’ opad til, at det burde betyde, det er en dreng.

Det er jo ikke nogen eksakt videnskab, men man er jo så utroligt nysgerrig

Anmeld Citér

20. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Gætter på en dreng, nr 2 billede har jeg svært ved at gætte udfra

Anmeld Citér

8. december 2021

KoFy

Nu var vi til en scanning mere, og lægen var ikke 100 % sikker men ville gætte på piger.

Synes I stadig, det ser ud til at blive drenge ud fra de nye billeder her?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. december 2021

Anonym

KoFy skriver:

Hej alle sammen

Jeg vil sige pige da vinklen er mere ligeud end opadgående

Anmeld Citér

9. december 2021

BabyIgen2022

Pige på det øverste billede - den er da helt vandret, hvis det er en nub Den nederste har ikke en synlig nub på billedet.

Anmeld Citér

9. december 2021

KoFy

BabyIgen2022 skriver:

Pige på det øverste billede - den er da helt vandret, hvis det er en nub Den nederste har ikke en synlig nub på billedet.

I mine øjne ligner det også en pige, men nu sagde andre de andre drenge

De er enæggede, så hvis man kan se kønnet på den ene, så bliver det to piger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.