Forsættelse af mit indlæg ovenover:
Det kaldes “the hook effekt” og er anerkendt andre steder. Vi er bare bagud i DK hos de praktiserende læger, jordmødre osv.
her er endnu et link
https://www.medicalnewstoday.com/articles/the-hook-effect
Fra medicalnews;
“
When a sample contains too much of a substance, this can overwhelm the antibodies, resulting in them not attaching to it.
The test will produce a false-negative result because the antibodies are unable to detect the substance at higher-than-normal concentrations. At high concentrations, the detection signal decreases.
Doctors analyzing laboratory tests should keep the hook effect in mind because it can have important medical implications, including missed diagnoses and pregnancies.”
De færreste teste i uge 10 eksempelvis. Så derfor ved man reelt ikke, hvor mange dette gør sig gældende for.
jeg selv producerer meget hurtigt HcG. Kan teste positiv i 3+0 og har testet kraft positiv i 3+4. Udviklingen i min test stoppede omkring 4+2 og ved 7+ begyndte de at blive svagere igen. Så google jeg løs, og fandt ud af, at man kunne hælde vand i.. og bom med flere små (sjove) forsøg fik jeg en næsten negativ test til at blive bragende positiv med 50%urin og 50% vand. I 7+…
Det blev til min ældste på 7 år.
Anmeld
Citér