Til Tina... (cyper)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Heidi.

Hej søde..

Hvordan går det med dig? Det er længe siden vi har hørt noget fra dig... Jeg kommer jo til at savne dig:S

Jeg har lige et lille(?)til dig..

Jeg har pludelig fået noget hududslet på den ene hånd og i hårgrænsen, og ned på halsen, det er rødt, hævet og klør.. Det ligner små bumser.. Jeg var lige forbi apoteket og hende der ekspiderede mig sagde at det ligner nældefeber.. Men kommer det ikke hvis man er allergisk?? Kommer det ikke hvis man spiser noget som man ikke kan tåle? Jeg er begyndt at spise tun en kan det være det??
Jeg fik nogle piller..MILDIN.. hun sagde at jeg skulle tage en af dem om dagen til det er væk.. Men jeg spiser jo ikke bare piller som du ved.. Men de er helt ufarlige ikke??

Håber du har det godt min ven..

(H)Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Doktor Doolittle

Hej Heidi Det lyder som nældefeber. Man finder ikke altid ud af, hvorfor det kommer. Det kan være allergi, bivirkning til medicin, pga. fødevarer og meget andet. Behandlingen er ganske rigtigt antihistaminer, de er HELT ufarlige (i modsætning til lykkepiller :'() og uden bivirkninger så tag du dem helt roligt til nældefeberen er væk. Måske kommer den aldrig igen. Knus og god bedring :D Tina

Anmeld

15. april 2008

Heidi.

Hej Tina..

Undskyld at jeg ulejliger dig med det bare fordi du er læge.. Men jeg er ved at blive sindsyg af det.. Det kløer og spreder sig.. Jeg troede ikke nældefeber var vedvarende..
Det underlige ved det er at det er kommet efter jeg er startet i praktik...Først så troede jeg at det var vores latex handsker jeg ikke kunne tåle fordi det kun var på den ene hånd..

Det er ikke en reaktion på en eller anden farlig uopdaget sygdom vel??Ved godt det lyder underligt men jeg sad og læste om det og der stod alt muligt underligt.

Hvordan har du det ellers Tina? er du glad for dit nye job?? Det er sørme ikke meget vi ser til dig herinde.. Øv..

Knus Heidi(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.