Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber at nogen kan berolige mig lidt her.. Jeg er gravid og det er lige opdaget igår. Det er selvfølgelig glædeligt. Jeg mener engang at have læst at man ikke må lege med legetøj når man er gravid. Mit problem er at jeg og kæresten legede lidt med legetøj sidste weekend og nu er jeg jo mega bekymret for om det kan have gjort skade på nogen måde. Jeg er 4-5 uger henne nu.. Kan nogen gøre mig klogere på det?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Håber at nogen kan berolige mig lidt her.. Jeg er gravid og det er lige opdaget igår. Det er selvfølgelig glædeligt. Jeg mener engang at have læst at man ikke må lege med legetøj når man er gravid. Mit problem er at jeg og kæresten legede lidt med legetøj sidste weekend og nu er jeg jo mega bekymret for om det kan have gjort skade på nogen måde. Jeg er 4-5 uger henne nu.. Kan nogen gøre mig klogere på det?
Du er jo nok nødt til at uddybe hvilken type legetøj, I har brugt, og hvordan. Umiddelbart vil jeg mene, der skal ret voldsom leg til, før det kan skade.
Det burde ikke være et problem
Det kommer bestemt an på, hvilket legetøj, det er, tænker jeg..
Da jeg var gravid med min datter, brugte jeg dildo hver dag i starten, fordi min kæreste ikke kunne følge med mine hormoner ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128