Lymfeknuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.354 visninger
4 svar
1 synes godt om
17. november 2021

Momforlife09

Hej alle ❤️
baby 8 mnd

Lymfeknuder ����

Det er sådan at min dreng havde noget feber der varede i en dag, for en måned siden: 
Samtidig med feberen begyndte hans lymfeknuder at hæve. Jeg tog til lægen da jeg ikke vidste hvad det var på det tidspunkt, men hun fortalte så at når kroppen bekæmper en infektion så hæver ens lymfeknuder og der var intet at være nervøs for. 

Nå men her 1 måned efter er de her lymfeknuder der stadig. Nogle af dem er blevet mindre men kan stadig tydeligt mærkes, men specielt en af dem er helt rød og det ligner der er en byld af en art i. Lillemanden har også mistet hår på stedet hvor lymfeknuden er, men er det bare mig, eller ser den betændt ud? Bliver da lidt nervøs. Det er kun denne lymfeknude der ser sådan ud.  

Nogle der har oplevet noget lignende? Skulle jeg måske forbi lægen igen? ��
Tak på forhånd ��❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2021

Agma

Profilbillede for Agma

Vi har ikke prøvet præcis det samme. Men vores ene datter har stort set altid nogle ret store på halsen. Vi har fået dem skannet og de er helt ok. Hvis jeg var dig ville jeg da tage til lægen igen. Det ser også ud til at det må være lidt ømt for ham. 

Anmeld Citér

17. november 2021

Mor42

Momforlife09 skriver:

Hej alle ❤️
baby 8 mnd

Lymfeknuder ����

Det er sådan at min dreng havde noget feber der varede i en dag, for en måned siden: 
Samtidig med feberen begyndte hans lymfeknuder at hæve. Jeg tog til lægen da jeg ikke vidste hvad det var på det tidspunkt, men hun fortalte så at når kroppen bekæmper en infektion så hæver ens lymfeknuder og der var intet at være nervøs for. 

Nå men her 1 måned efter er de her lymfeknuder der stadig. Nogle af dem er blevet mindre men kan stadig tydeligt mærkes, men specielt en af dem er helt rød og det ligner der er en byld af en art i. Lillemanden har også mistet hår på stedet hvor lymfeknuden er, men er det bare mig, eller ser den betændt ud? Bliver da lidt nervøs. Det er kun denne lymfeknude der ser sådan ud.  

Nogle der har oplevet noget lignende? Skulle jeg måske forbi lægen igen? ��
Tak på forhånd ��❤️

Har aldrig hørt om lymfeknuder i hovedbunden, men i nakken��

Anmeld Citér

17. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Der sidder ikke lymfeknuder i hovedbunden. Jeg tænker om det kan være betændelse i en hårsæk? Men det er da bare at komme til læge, det ser da ikke rart ud

Anmeld Citér

17. november 2021

tamarion

Lillehjerte skriver:

Der sidder ikke lymfeknuder i hovedbunden. Jeg tænker om det kan være betændelse i en hårsæk? Men det er da bare at komme til læge, det ser da ikke rart ud

Det tænkte jeg også. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.