Lidt hokus pokus vil nogen nok mene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
4 svar
1 synes godt om
17. november 2021

Maja hc

Sagen er den at jeg havde en traumatisk fødsel i 2018. Og den sidder forsat i mig og er i uge 37, har faktisk været stort set ked af det hele graviditeten fordi jeg frygter fødslen så meget, men vil jo også have vores lille pige .

jeg har så været til clairvoyante 
hvor jeg spørger om det kan svare sig at få noget hjælp her tænker jeg meyermetoden, hvor hun svare at det vil være spildt af penge for min krop skal nok klare det og det hele skal nok gå godt.

jer som bare tror lidt på sådan noget her, hvad havde i gjort ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna
Maja hc skriver:

Sagen er den at jeg havde en traumatisk fødsel i 2018. Og den sidder forsat i mig og er i uge 37, har faktisk været stort set ked af det hele graviditeten fordi jeg frygter fødslen så meget, men vil jo også have vores lille pige .

jeg har så været til clairvoyante 
hvor jeg spørger om det kan svare sig at få noget hjælp her tænker jeg meyermetoden, hvor hun svare at det vil være spildt af penge for min krop skal nok klare det og det hele skal nok gå godt.

jer som bare tror lidt på sådan noget her, hvad havde i gjort ?

Jeg tror ikke rigtig på den slags. Men synes alligevel, at du skal finde trøst i hendes ord og stole på dig selv og din krop. Måske har hun ret?

Alt der hjælper dig til at få ro i maven er bare dejligt og skal ind på “kontoen” så du kan slappe af.

Anmeld Citér

17. november 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes du skal gøre det du har behov for. 

Hvis den clairvoyantes ord føles som nok ift at berolige dig, så tag hendes ord med dig. 

Hvis du stadig føler uro, så gør noget andet hvis du tænker det kan hjælpe dig. 

Anmeld Citér

17. november 2021

B&J

Om jeg tror på det ved jeg ikke men jeg er den person der er en mening med alt. Jeg havde heller ikke den sjoveste fødsel første gang men er gravid nu og nej jeg vil ønske jeg ikke skulle føde MEN jeg min krop ved hvad der skal gøres når tiden er inde og den vil jeg lytte til lige som sidst 

Anmeld Citér

17. november 2021

Mortiltreogmåskefire

Du kan også prøve noget fødselshypnose?

jeg prøvede det sidste gang, jeg kan ikke huske om det var på YouTube eller en app der hedder Mindly, men jeg fandt noget som jeg lyttede til i flere uger hver aften og det hjalp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.