nåh, man skal jo sluge en kamel en gang imellem, og vi har slugt vores, og har ringet til klinikken for at tale om IVF.
Efter alle de fantastisk dejlige beskeder jeg har fået herinde siden igår, og især dem der omhandler videre behandling, har vi debateret emnet frem og tilbage. Jeg er lidt bange (okay meget nervøs), men jeg har i flere måneder nu forsøgt at vende mig til tanken om at det ville ende med IVF. Søren er vist mest bekymret for mig og den behandling jeg så skal igennem. men imorges blev vi enige om, at nu skulle jeg prøve at ringe til klinikken og høre angående en tid til samtale om IVF. Vi talte om, at komme i IVF behandling i november, for min sygesikringsregning starter forfra til december, og det ville være dejligt at få de 85% af prisen!, men samtidig var vi også nervøse for, om vi lige lovlig hovedløst fik kastet os ud i noget stort.
heldigvis tog klinikken beslutningen for os, for der er først tid til samtale den 30. november
så den har vi fået. og det passer jo med, at vi knalder den sidste IUI af i november, og holder pause i december og januar, som jeg ønsker.
og så må vi se!
Jeg har allerede fået rigtig mange svar og forklaringer fra jer herinde vedr. IVF, men hvis der er nogen der har noget at fortælle, så kom endelig med det! 
og tusind tak - allesammen!
Anmeld