fremtiden for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

oo

nåh, man skal jo sluge en kamel en gang imellem, og vi har slugt vores, og har ringet til klinikken for at tale om IVF.

Efter alle de fantastisk dejlige beskeder jeg har fået herinde siden igår, og især dem der omhandler videre behandling, har vi debateret emnet frem og tilbage. Jeg er lidt bange (okay meget nervøs), men jeg har i flere måneder nu forsøgt at vende mig til tanken om at det ville ende med IVF. Søren er vist mest bekymret for mig og den behandling jeg så skal igennem. men imorges blev vi enige om, at nu skulle jeg prøve at ringe til klinikken og høre angående en tid til samtale om IVF. Vi talte om, at komme i IVF behandling i november, for min sygesikringsregning starter forfra til december, og det ville være dejligt at få de 85% af prisen!, men samtidig var vi også nervøse for, om vi lige lovlig hovedløst fik kastet os ud i noget stort.

heldigvis tog klinikken beslutningen for os, for der er først tid til samtale den 30. november så den har vi fået. og det passer jo med, at vi knalder den sidste IUI af i november, og holder pause i december og januar, som jeg ønsker.

og så må vi se!

Jeg har allerede fået rigtig mange svar og forklaringer fra jer herinde vedr. IVF, men hvis der er nogen der har noget at fortælle, så kom endelig med det!

og tusind tak - allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Gaya

Tjuhl skriver:

nåh, man skal jo sluge en kamel en gang imellem, og vi har slugt vores, og har ringet til klinikken for at tale om IVF.

Efter alle de fantastisk dejlige beskeder jeg har fået herinde siden igår, og især dem der omhandler videre behandling, har vi debateret emnet frem og tilbage. Jeg er lidt bange (okay meget nervøs), men jeg har i flere måneder nu forsøgt at vende mig til tanken om at det ville ende med IVF. Søren er vist mest bekymret for mig og den behandling jeg så skal igennem. men imorges blev vi enige om, at nu skulle jeg prøve at ringe til klinikken og høre angående en tid til samtale om IVF. Vi talte om, at komme i IVF behandling i november, for min sygesikringsregning starter forfra til december, og det ville være dejligt at få de 85% af prisen!, men samtidig var vi også nervøse for, om vi lige lovlig hovedløst fik kastet os ud i noget stort.

heldigvis tog klinikken beslutningen for os, for der er først tid til samtale den 30. november så den har vi fået. og det passer jo med, at vi knalder den sidste IUI af i november, og holder pause i december og januar, som jeg ønsker.

og så må vi se!

Jeg har allerede fået rigtig mange svar og forklaringer fra jer herinde vedr. IVF, men hvis der er nogen der har noget at fortælle, så kom endelig med det!

og tusind tak - allesammen!

Hej med dig

Jeg vil egentlig bare sige held og lykke til jer.

Jeg er selv blevet gravid efter 3. IVF (icsi) forsøg. Det er rigtig hårdt at skulle igennem, men det hele værd ;o)

Hvilken klinik er i på??

Held og lykke fra Lene

Anmeld

28. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Super super meget held og lykke!!!!! Krydser bare så meget fingre for jer!

Anmeld

28. oktober 2009

FrkT

Nej hvor er det dejligt at høre!

Godt at I er ved godt mod, for det skal helt sikkert nok gå godt for jer. Det ville være så ærgeligt "bare" at give op, selvom jeg godt kan forstå hvor hårdt og nedslidende det må være.

Så har I jo også lige en jul I rigtigt kan nyde uden at skulle tænke for meget over projekt baby, og så kan I starte friske ud efter jul

Krydser rigtig mange  for at det lykkes for jer snart!

Knus

Anmeld

28. oktober 2009

N&J

Jeg vil også bare ønske jer rigtig mange gange held og lykke.. jeg er fuldstændig overbevidst om at det nok skal lykkes, måske er det en god ting at have fået næste skridt på plads så det måske tager lidt af presset.. måske er 2010 bare det år du skal blive gravid, et dejlig rundt år, en ny ara, ny årti..  nå men ville egentlig bare ønske held og lykke.. og håber der er nogen der ved noget om de forsøg i nu skal til.. ved kun at det lykkes for min fætter og hans kone, der havde prøvet i 6 år, da de startede med dem, det var så i trejde forsøg, men de har to drenge på 7 i dag.. så det var den behandling der virkede for dem, selve uspecificeringen ved jeg ikke særlig meget om.. men mon der ikke er en anden der ved noget mere..

Knuz fra Jane

Anmeld

28. oktober 2009

oo

Gaya skriver:

Hej med dig

Jeg vil egentlig bare sige held og lykke til jer.

Jeg er selv blevet gravid efter 3. IVF (icsi) forsøg. Det er rigtig hårdt at skulle igennem, men det hele værd ;o)

Hvilken klinik er i på??

Held og lykke fra Lene

hej hvor dejligt, at høre!!

vi er på fertilitetsklinikken på OUH, de er nu meget søde og sådan, men det er jo noget mere teknisk for lægerne end det er for os

Anmeld

28. oktober 2009

oo

FrkT skriver:

Nej hvor er det dejligt at høre!

Godt at I er ved godt mod, for det skal helt sikkert nok gå godt for jer. Det ville være så ærgeligt "bare" at give op, selvom jeg godt kan forstå hvor hårdt og nedslidende det må være.

Så har I jo også lige en jul I rigtigt kan nyde uden at skulle tænke for meget over projekt baby, og så kan I starte friske ud efter jul

Krydser rigtig mange  for at det lykkes for jer snart!

Knus

ja det er jo det, så kan jeg få lov at få en ordentlig brandert på juleaften OG nytårsaften i år - det glæder jeg mig ærlig talt lidt til

og søren har lovet mig en hel ben and jerrys chokolade is til mig selv så snart menstruationen går rigtig igang, så der er gode ting ved det

Anmeld

28. oktober 2009

FrkT

Tjuhl skriver:

ja det er jo det, så kan jeg få lov at få en ordentlig brandert på juleaften OG nytårsaften i år - det glæder jeg mig ærlig talt lidt til

og søren har lovet mig en hel ben and jerrys chokolade is til mig selv så snart menstruationen går rigtig igang, så der er gode ting ved det

Hehe, det lyder bare rigtig dejligt!

Tror faktisk også det er sundt at glemme babydrømmene lidt for en tid, kan jo være det lige er det der skal til for jer! Man hører jo tit folk der bliver gravide lige pludselig midt i en flytning eller midt i at de tænkte på alt andet end baby. Så hvem ved....

Så må du i hvert fald rigtigt igang med at nyde julen og nytåret, når den tid kommer!

Anmeld

28. oktober 2009

dorthemus

Skønt at høre, at I er ved godt mod. Også selvom det er skræmmende at skulle starte på noget nyt og ukendt.

Jeg glæder mig til at følge det videre forløb og tror det er en god beslutning, at I holder en pause i december og januar - der er altså også grænser for hvor meget et menneske kan kapere ad gangen

Kæmpe fra mig!

Anmeld

29. oktober 2009

Gaya

Tjuhl skriver:

hej hvor dejligt, at høre!!

vi er på fertilitetsklinikken på OUH, de er nu meget søde og sådan, men det er jo noget mere teknisk for lægerne end det er for os

Ja det er meget teknisk for lægerne tror jeg, men dejligt befriende for dig (og mig) bare at skulle gøre som der bliver sagt så at sige.... man kan lægge hjernen, og så er der folk til at gøre arbejdet for en.

Er helt enig med en af de andre at det er sundt at lægge alle planer på hylden og bare være sammen uden at tænke på at skulle blive familie.....;o) det sidste forsøg vi var igennem, var egentlig mere af nød end af lyst, da mit tilskud startede fra 0 igen den 22/9-2009 så det var bare om at få købt de hormoner inden...;o)
Vi havde derfor ikke så super meget fokus på det hele som vi plejer......og vupti......så var den der.....;o)

Så held og lykke endnu engang.....;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.