Er det pga tandfrembrud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
4 svar
3 synes godt om
15. november 2021

Mamalu

Nu prøver jeg herinde. Min søn på 1 år har været meget utilpas og haft feber siden i torsdags. Han gider hverken spise eller sove og er tydeligvis generet af noget. Jeg var til læge med ham i fredags hvor han blev undersøgt og vi fik konstateret at det nok bare er en forkølelse og fik noget feber nedsættende. Så kiggede jeg selv i hans mund og der er en kindtand i overmunden som er kommet lidt frem og i undermunden er han rød og hård hvor jeg tror der er endnu en kindtand på vej frem. Jeg formoder det er årsagen til alle hans gener. Jeg synes bare det har stået på i mange dage efterhånden ��jeg kunne læse mig frem til at ved tandfrembrud har de kun feber i 1-2 dage �� men vi har jo haft to kindtænder i frembrud så måske derfor ����‍♀️
Har i prøvet at det har givet så mange gener? I så fald, hvad har i gjort for at lindre på symptomerne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

BabyIgen2022

Oh yes... tænder!!!

Anmeld Citér

15. november 2021

Mamalu

BabyIgen2022 skriver:

Oh yes... tænder!!!

Tak for svar. Jeg har i alt 3 børn og med de to andre har de aldrig haft så mange gener men det er jo også forskelligt fra barn til barn og man bliver itvivl om hvad det nu kan være ��

Anmeld Citér

15. november 2021

fehår

Min yngste er blevet forkølet,  hver gang hun har fået en kindtand. Feber, snot, ubehag, osv. Kindtanden bryder frem, og vupti, alt er fryd og gammen igen. 

Nu har hun heldigvis endelig fået den sidste tand, for det var en hård periode!

Anmeld Citér

15. november 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Det er meget vel pga. tænder. 

Du spørger til råd:
Du kan få noget salve på apoteket til at smøre på, som kan lindre lidt. 
Ellers en bidering med knopper på, der kan hjælpe på kløen. Gerne en der kan blive kold i køleskabet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.