Svamp - kan man ringe til lægevagten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg tror, jeg har fået svamp for første gang i mit liv. Det svier og brænder ved skedeudgangen, og det er så ubehageligt. 

Jeg er gravid (4+4), og når jeg læser på nettet, skal man kontakte lægen, hvis man er gravid og har mistanke om svamp. 

Det føles uudholdeligt at have det sådan her indtil i morgen, men det føles også som overkill at ringe til lægevagten. Men kan man det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror, jeg har fået svamp for første gang i mit liv. Det svier og brænder ved skedeudgangen, og det er så ubehageligt. 

Jeg er gravid (4+4), og når jeg læser på nettet, skal man kontakte lægen, hvis man er gravid og har mistanke om svamp. 

Det føles uudholdeligt at have det sådan her indtil i morgen, men det føles også som overkill at ringe til lægevagten. Men kan man det?

Du kan godt ringe til lægevagten. Du kan også tage på apoteket og købe noget i håndkøb til svamp, din læge vil sige det samme 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg ringede: hun mente ikke, det var svamp, fordi det ikke klør. Hun foreslog kønssygdom og tjek hos egen læge. 

Men jeg er 100% sikker på, at jeg ikke har en kønssygdom. Tog på apoteket, hvor de sagde svamp og gav mig creme. Nu må vi se, om det hjælper. 

Anmeld Citér

14. november 2021

B&J

Anonym skriver:

Jeg ringede: hun mente ikke, det var svamp, fordi det ikke klør. Hun foreslog kønssygdom og tjek hos egen læge. 

Men jeg er 100% sikker på, at jeg ikke har en kønssygdom. Tog på apoteket, hvor de sagde svamp og gav mig creme. Nu må vi se, om det hjælper. 

Jeg fik også svamp i starten og midt i min graviditet fik en pakke med creme til udvendig og en stik pille jeg selv skulle føre op efter et pr dage var at perfekt men man skal fortsætte med cremen i 2 uger tror jeg der står på mit og jeg kløede nemlig heller ikke og jeg fik mit bekræftet ved lægen første gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.