Gæt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gætter du på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.774 visninger
4 svar
5 synes godt om
13. november 2021

r3b3cca

Halløjsa. Jeg var til nf-scanning da jeg var 13+0 og fik disse billeder. Er der nogen der tør gætte køn? Jeg er selv ligeglad med hvilket køn, bare det blir en rask baby. (Er 15+2 i dag og håber på at få kønnet at vide til scanning mandag) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg er ikke så god til at gætte, og kan se flest har gættet på piger, så mon ikke det er rigtigt. Dog ville mit eget personlige bud være en dreng baseret på de mellemeste billeder. Du må opdaterer på mandag. Det er spændende! 

Anmeld Citér

14. november 2021

r3b3cca

123321 skriver:

Jeg er ikke så god til at gætte, og kan se flest har gættet på piger, så mon ikke det er rigtigt. Dog ville mit eget personlige bud være en dreng baseret på de mellemeste billeder. Du må opdaterer på mandag. Det er spændende! 

Jeg regner heller ikke med konkrete bud, synes bare det er sjovt at høre hvad andre tror eller ser på billederne.  Jeg har selv hele tiden troet at det blev en dreng, så jeg glæder mig til forhåbentlig at finde ud af det i morgen. Så gir jeg gerne opdatering 

Anmeld Citér

15. november 2021

r3b3cca

Så fik vi endelig afklaring!! Det er en lille prinsesse vi venter os til maj!!
Jeg havde jo selv troet det blev en dreng, men er så begejstret for har altid ønsket en pige!! 

Anmeld Citér

15. november 2021

123321

Profilbillede for 123321

Stort tillykke med den lille pige på vej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.