Er det ønske tænkning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2021

Morpåudebane

Sessi skriver:

Har du testet igen ?

Nej tester igen tirsdag hvor jeg er 3+5. Døjer med mange mens smerter, kvalme og ømme bryster, så sidder jo og hyper mig selv helt op! �� selvom jeg godt ved det også er symptomer på mens. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Ayos

Nej tester igen tirsdag hvor jeg er 3+5. Døjer med mange mens smerter, kvalme og ømme bryster, så sidder jo og hyper mig selv helt op! �� selvom jeg godt ved det også er symptomer på mens. 

Er det ikke for tidligt at have graviditets symptomer, hvis man ikke en gang er gået over tid? Jeg fik først symptomer i uge 6.

Anmeld Citér

14. november 2021

Morpåudebane

Ayos skriver:

Er det ikke for tidligt at have graviditets symptomer, hvis man ikke en gang er gået over tid? Jeg fik først symptomer i uge 6.

Det tror jeg er meget forskelligt, ved min sidste graviditet startede kvalmen og de ømme bryster allerede omkring 3+0 første gang havde jeg dog ingen symptomer udover voldsomme humørsvingninger 

Anmeld Citér

14. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg er 3+6 idag. Og mine test er flot positive.

de var allerede positive i mandags, hvor jeg testede netop pga ømme bryster, kvalme, og træthed.
så det er vidst ret forskelligt hvornår symptomer kommer. Jeg vedhæfter her et billede af de første test, samt test idag

Ih hvor jeg hepper på dig. Husker du at opdatere os ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. november 2021

Morpåudebane

Sessi skriver:

de var allerede positive i mandags, hvor jeg testede netop pga ømme bryster, kvalme, og træthed.
så det er vidst ret forskelligt hvornår symptomer kommer. Jeg vedhæfter her et billede af de første test, samt test idag

Ihhh hvor jeg håber jeg kan få to flotte streger på tirsdag  og tillykke ! Dine er SÅ flotte !! 

Anmeld Citér

14. november 2021

Morpåudebane

Og… 

Skal selvfølgelig nok opdatere på tirsdag, … og vildt du kunne få en streg 3+0,, er det på en alm eller tydelig test ?  

Anmeld Citér

14. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Morpåudebane skriver:

Og… 

Skal selvfølgelig nok opdatere på tirsdag, … og vildt du kunne få en streg 3+0,, er det på en alm eller tydelig test ?  

Jeg krydser sådan fingre

den lyserøde er en tidlig test og den blå er en Valmed  de er så flotte tydelige nu. Også ÆL testene. Vildt når jeg først er ovre tid imorgen.  Har 2 bio’er i bagagen så håber virkelig det er denne gang. Disse test er dog allerede mere tydelige end tidligere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. november 2021

Morpåudebane

Krydser fingre for at det lykkes denne gang for jer   Vi havde også en bio i juni, så håber snart der er to strege igen … ellers har det bare været lytter negative tests siden marts

Anmeld Citér

14. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Morpåudebane skriver:

Krydser fingre for at det lykkes denne gang for jer   Vi havde også en bio i juni, så håber snart der er to strege igen … ellers har det bare været lytter negative tests siden marts

Jeg krydser for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.