Offentligegøre graviditet til familie ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
5 svar
3 synes godt om
12. november 2021

JmL

Hej alle ❤️ Jeg prøver at få tiden til at gå og tænker over hvordan jeg kan overraske min familie med at jeg er gravid. Jeg er 4+6 nu og er 11-22 uger henne dagen før juleaften, så tænkte at sige det dér om morgenen. Nogen sjove idéer til hvordan? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2021

BabyIgen2022

JmL skriver:

Hej alle ❤️ Jeg prøver at få tiden til at gå og tænker over hvordan jeg kan overraske min familie med at jeg er gravid. Jeg er 4+6 nu og er 11-22 uger henne dagen før juleaften, så tænkte at sige det dér om morgenen. Nogen sjove idéer til hvordan? ��

Jeg er 5+0 og præcis 11+0 juleaften, så jeg kigger lige med Vi overvejer en tidlig scanning inden jul, for jeg vil gerne se lige, at det hele er ok inden, og regner ikke med, at nakkefold er overstået der.

Anmeld Citér

12. november 2021

JmL

BabyIgen2022 skriver:

Jeg er 5+0 og præcis 11+0 juleaften, så jeg kigger lige med Vi overvejer en tidlig scanning inden jul, for jeg vil gerne se lige, at det hele er ok inden, og regner ikke med, at nakkefold er overstået der.

Tillykke med graviditeten �� Vi tager en tidlig scanning i uge 8 ��

Anmeld Citér

12. november 2021

BabyIgen2022

JmL skriver:

Tillykke med graviditeten �� Vi tager en tidlig scanning i uge 8 ��

I lige måde

Ah yes. Det er da også dejligt lige at se dem.

Overvejer selv noget med at give vores datter en "jeg skal være storesøster" t-shirt i gave.

Anmeld Citér

12. november 2021

Naha

JmL skriver:

Vi delte dette billede �� dog på fjæsen og ig. 

Jeg vente til jeg var 17 uger henne med at dele det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. november 2021

Ananas

Jeg overvejer at købe nogle skrabelodder hvor gevinsten er en baby som de kan få juleaften eller at give sønnike en t-shirt på med teksten "player 4 loading..." og se hvor længe der går før de lægger mærke til det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.