Medicinsk abort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gået i gang med en medicinsk abort. Jeg har i går taget en pille hos gynækologen og i dag kl.11:20 stukket 4 piller op så langt jeg kunne vaginalt. Og der sker bare intet? Bløder nærmest ikke og næsten ikke ondt?

hvordan var jeres forløb, jer der har prøvet det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Da jeg sidste år skulle have en medicinsk abort pga en MA begyndte jeg at få murren og blødning som kraftig mens sidst på eftermiddagen - også med lidt klumper, så troede alt kom ud. Til kontrolscanning 14 dage senere viste det sig at alt så ud som inden den medicinske abort, så fik en omgang stikpiller igen. Denne gang begyndte jeg ikke at bløde og ringede derfor ud på afdelingen på sygehuset og fik en tid til akuttid til kirurgisk abort. Hvis du ikke er begyndt at bløde i morgen tidlig synes jeg helt sikkert du skal kontakte gynækologen/dem der følger dig i din abort 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Da jeg sidste år skulle have en medicinsk abort pga en MA begyndte jeg at få murren og blødning som kraftig mens sidst på eftermiddagen - også med lidt klumper, så troede alt kom ud. Til kontrolscanning 14 dage senere viste det sig at alt så ud som inden den medicinske abort, så fik en omgang stikpiller igen. Denne gang begyndte jeg ikke at bløde og ringede derfor ud på afdelingen på sygehuset og fik en tid til akuttid til kirurgisk abort. Hvis du ikke er begyndt at bløde i morgen tidlig synes jeg helt sikkert du skal kontakte gynækologen/dem der følger dig i din abort 

Okay, gynækologen som følger mig, har fri imorgen? Skal jeg så bare vente til mandag?

lige nu er tre ud af de 4 piller der skulle stikkes op, røget med ud med lidt blod? Er dette normalt?

Anmeld Citér

12. november 2021

Tami

Profilbillede for Tami
Anonym skriver:

Okay, gynækologen som følger mig, har fri imorgen? Skal jeg så bare vente til mandag?

lige nu er tre ud af de 4 piller der skulle stikkes op, røget med ud med lidt blod? Er dette normalt?

Du vil formentlig få at vide at du skal give det et par dage alligevel inden kroppen måske udstøder det. Det er så lidt uheldigt at det lige er op til en weekend, men ja hvis det ikke er gået ordentligt igang inden weekenden er ovre synes jeg helt klart du skal ringe mandag. Jeg følte jeg havde spildt 14 til at komme ovenpå ved først at blive scannet så sent og finde ud af at intet var sket. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.