Bekymret over manglende symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. november 2021

Anonym trådstarter

Er omkring 4+5 i dag, og jeg oplever ingen symptomer på graviditet, men testen udvikler sig.

Andre som har oplevet det?
Har I oplevet flere symptomer med piger sammenlignet med “drenge-graviditeter” ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2021

Enmere20

Jeg fik først symptomer omkring uge 7 og så kan jeg godt love dig for at de kom med fuld fart

nyd tiden hvor der ikke er noget, du vil savne det enormt

jeg har det dårligst når jeg venter piger åbenbart

Anmeld Citér

11. november 2021

B&J

Nu ved jeg ikke hvad jeg gemmer i maven ud over den dejlig baby men er i uge 21

men min søn og denne gang er næsten 100% ens 

ondt i brysterne Kun i starten ellers er det først fra uge 15 der sker lidt træthed, lidt ondt ved iskiasnerven ellers ingen ting 

Anmeld Citér

11. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Er omkring 4+5 i dag, og jeg oplever ingen symptomer på graviditet, men testen udvikler sig.

Har I oplevet flere symptomer med piger sammenlignet med “drenge-graviditeter” ☺️

Jeg har været gravid 3 gange. De to første mærkede jeg ingen symptomer på noget tidspunkt. Tredje havde jeg ekstrem kvalme og mange opkastninger frem ril uge 9 hvor jeg fik foretaget en abort. 

Ingen grund til bekymring. Nogen får symptomer andre gør ikke og de kan komme og gå gennem hele graviditeten.  

om der er forskel på drenge og piger ved jeg ikke. Jeg har kun 1 dreng uden symptomer 

Anmeld Citér

11. november 2021

Pb18

Jeg fik først symptomer i uge 6. var mega nervøs i de første uger og troede ikke rigtig på det. Nu er jeg i uge 7 og kvalmen har meldt sin ankomst derudover er mine bryster godt ømme.

Dog har jeg ikke uren hud som ved sidste graviditet (pige) og min lugtesans er heller ikke oversensitiv, så måske det bliver en dreng?

Anmeld Citér

11. november 2021

Soonmom

Jeg har aldrig haft de vilde graviditets symptomer og har 3 børn (snart 4) begge køn

Anmeld Citér

11. november 2021

Charl90

Ingen grund til bekymring. Jeg har gode graviditeter og kun få symptomer. Jeg har en dreng og venter nu en pige. Der har ikke været forskel

De gange jeg har haft SA/bio har jeg haft flere symptomer end de vellykkede graviditeter, så du kan ikke vurdere noget ud fra symptomer.

Hormonerne stiger og giver flere symptomer, så helt normalt at du ikke mærker så meget endnu tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

15. november 2021

r3b3cca

Anonym skriver:

Jeg er 15+4 i dag, og jeg har ingen symptomer haft sådan rigtig. Ingen kvamle, en smule madlede og ømme bryster, ellers intet. 

Men alt held og lykke med det

Anmeld Citér

16. november 2021

Josemie

Jeg har lige født en sund og rask dreng for 1 uge siden. Min kvalme startede i uge 5 og derfra gik det kun én vej og jeg havde hyperemesis hele graviditeten

Så nyd din udvikling i graviditeten og NYD hvis du ikke mærker det store, det betyder ikke noget skidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.