hva ville i gøre. ivf kun 2 follikler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. november 2021

Kiran

Hej

jeg er igang med en kort ivf behandling hvor jeg har fået 175 gonal f hver dag. idag til scanning havdd jeg en folikkel på 15 mm, en på 17,  to på 10 og fem under 10.. nu skal de scanne mig igen lørdag og se om flere bliver store. Jeg har tidligere lavet en mild ivf hvor jeg havde en folikkel men der var ingen æg i den. Nu er jeg bange for at hvis kun to er klar og hvis de heller ikke indeholder æg??! lægen kunne godt forstå mig og sagde måske vokser flere ellers så enten kan vi lave ægudtagning på de to ellers så kan vi afbryde behandlingen.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. har nogen prøvet noget lignende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Det er meget normalt, at du bliver scannet flere gange for at følge udviklingen og så vælge det tidspunkt, hvor de fleste har den rette størrelse. Så hvis lægen mener, du skal fortsætte, så lyt. Så er der en chance med de follikler, der er nu. Ellers er der mange parametre, der kan ændres på til næste gang. 

Jeg havde heller ikke mange æg til udtagning. Ca. 25% blev til brugbare befrugtede æg til oplægning.  Men får du kun 1 eller 2 befrugtede æg, så kan det jo også være guldægget. 

Og så kan jeg kun anbefale priming inden ÆO. Jeg er sikker på, at det har en effekt. Og AHA, hvis lægen ikke allerede har snakket om det. AHA er mere almindeligt end priming. 

Held og Lykke med projektet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.