Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der andre, der oplever, at man ikke kan komme herind på baby.dk, fordi den siger, at det er et usikkert websted?
Det er kun nogle gange, jeg oplever det.. Ca. Hver 3. Gang
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der andre, der oplever, at man ikke kan komme herind på baby.dk, fordi den siger, at det er et usikkert websted? Det er kun nogle gange, jeg oplever det.. Ca. Hver 3. Gang
Nej, dog ikke. Men oplever det engang imellem på Facebook, hvis jeg skriver (.dk) men (.com) er ikke et problem. Mærkeligt.
det oplever jeg også. Men ikke så tit der kan gå måneder imellem at det sker for mig. Har også undret mig hvorfor det sker.
Har jeg også oplevet.
Er det noget I oplever pt?
Der har været et par gange - men skulle gerne være ordnet nu.
Moderator skriver: Er det noget I oplever pt? Der har været et par gange - men skulle gerne være ordnet nu.
Jeg oplevet det for ca 1 til halvandet månede siden ca.
Det er lige for tiden, jeg snakker om .. For jeg har snakket med teknisk afdeling, men han siger, at jeg er den eneste, der oplever det for tiden.. Så ville lige spørge, om jeg rent faktisk ER den eneste, der oplever det
Har lige haft et par gange indenfor de sidste 14 dage, hvor siden ik virker i en dags tid, også virker den igen. Vh Stine
StineW79 skriver: Har lige haft et par gange indenfor de sidste 14 dage, hvor siden ik virker i en dags tid, også virker den igen. Vh Stine
Rart at høre, at jeg ikke er den eneste, der er ude for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128