vaccine og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2021

Anonym trådstarter

Har nogle af jer fået vaccinen imens I ammede, eller overvejer det? Jer, som har fået den, må jeg høre om jeres forløb og om, hvordan det er gået? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Har nogle af jer fået vaccinen imens I ammede, eller overvejer det? Jer, som har fået den, må jeg høre om jeres forløb og om, hvordan det er gået? 

Jeg fik den, og jeg har ikke oplevet nogle problemer

Anmeld Citér

11. november 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Jeg har også fået den uden problemer. 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Jeg fik den, og jeg har ikke oplevet nogle problemer. Fik den nu her vores datter er 11mdr. Vi har passet meget på også vil jeg vacciner da jeg skal tilbage på arbejde. Vi ventet til vi synes den var sikker den har været fremme nu snart 2 år og flere millioner mennesker har fået den nu. Så vi følget os sikker på den.

Min mand har været vaccinet hele tiden imens.

Mvh 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Som alle andre jeg kender :Fint og uden bivirkninger. Få du bare vaccinen - den går ikke i modermælken! 

Anmeld Citér

11. november 2021

Ananas

Vaccinen får kroppen til at danne antistoffer mod virussen på nøjagtigt samme måde som den ville gøre hvis man blev smittet med sygdommen. Der er altså ikke større fare ved at få den end der er ved at blive smittet. 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Jeg er usikker på, hvad anekdoter på et tilfældigt forum skulle kunne tilføre den viden man har: Der er ingen hindring i at blive vaccineret selvom du ammer. Data er temmelig solidt.

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er usikker på, hvad anekdoter på et tilfældigt forum skulle kunne tilføre den viden man har: Der er ingen hindring i at blive vaccineret selvom du ammer. Data er temmelig solidt.

Der er netop ikke forsket særlig meget på området siger SSI. Derfor spørger jeg herinde. 

Anmeld Citér

12. november 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg fik den dagen efter de begyndte at anbefale den til gravide og ammende. 
Jeg har ikke stødt på problemer vedrørende amning. 
Jeg fik bivirkninger ved nr 2. men det gjorde ingen forskel i forhold til lillepigen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.