IUI-H men ægløsning før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2021

Anonym trådstarter

Hej 

Sagen er den, at vi skal have vores første forsøg med IUI-H. Jeg skal scannes i morgen, for at se om mine ægblærer er over 18 mm. 

Nu er problemet så, at jeg kan mærke jeg har ægløsning i dag. Har en masse niven i begge sider af underlivet. 

Er det så for sent at gøre noget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Har du taget test der bekræfter det? Ellers er niven ikke en entydig faktor for ægløsning. Jeg kan selv have det op til en uge inden. At du mærker at det niver, kan lige så godt være pga voksende ægfollikler. Så tag du det bare roligt, jeg er sikker på at de har styr på det. 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Har du taget clomid eller noget andet? Jeg følte også, at løbet var kørt inden insemination - men er du ikke blevet scannet inden de vurderede, om du skulle insemineres?

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du taget clomid eller noget andet? Jeg følte også, at løbet var kørt inden insemination - men er du ikke blevet scannet inden de vurderede, om du skulle insemineres?

Jeg har taget Clomid ja. Var til scanning klokken 8, og hun kunne se den venstre ægblære er 15,5 mm og den højre er kun 10. Så ingen ægløsning endnu, men en voksende ægblære. Skal tage Ovitrelle på lørdag. 

Det er første forsøg med IUI-H, så det hele er lidt nyt, forvirrende og spændende

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har taget Clomid ja. Var til scanning klokken 8, og hun kunne se den venstre ægblære er 15,5 mm og den højre er kun 10. Så ingen ægløsning endnu, men en voksende ægblære. Skal tage Ovitrelle på lørdag. 

Det er første forsøg med IUI-H, så det hele er lidt nyt, forvirrende og spændende

Det er ikke fordi, jeg kan prale af meget erfaring. Det lykkedes i første huk her Det clomid snyder lidt. Da jeg tog ovitrellen var jeg også overbevist om, at jeg havde ægløsning (dagen indenfor insimination), men det havde jeg ikke. Jeg fik faktisk først ægløsning dagen efter insimination. Krydser for, at du er lige så heldig som jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.